Ole_Bauer Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Hei Jeg har fått ny data og har spillt litt css på den. Den er absolutt god nok til å kjøre css fps på minimum 100, men det kommer en "kjempelagg" regelmessig. Det er veldig plagsomt Andre spill virker knirkefritt. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med dette? Takker for svar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Samme med meg også sånn med DoD. Hvilket antivirusprogram bruker du?
Ole_Bauer Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Skrevet 23. mars 2009 (endret) Samme med meg også sånn med DoD. Hvilket antivirusprogram bruker du? Jeg bruker Nod32, men kan det ha noe med det å gjøre da? Jeg tenkte det kanskje det var routeren, men jeg har egentli ikke peiling på sånt Routeren er en Zyxel P-600 series btw Endret 23. mars 2009 av Ole_Bauer
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Før når jeg kjørte Xp på pcen hadde jeg ingen problemer med å spille online på pcen, men nå lagger oomtrent alle spilla i Steam og har aldri hatt noen problemer før. Har Vista nå, hadde nod32 før men Norman nå (som suger balle) og har ikke hatt problmer online på andre pcer med diverse spill eller på PS3.
Ole_Bauer Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Skrevet 23. mars 2009 (endret) Før når jeg kjørte Xp på pcen hadde jeg ingen problemer med å spille online på pcen, men nå lagger oomtrent alle spilla i Steam og har aldri hatt noen problemer før. Har Vista nå, hadde nod32 før men Norman nå (som suger balle) og har ikke hatt problmer online på andre pcer med diverse spill eller på PS3. Hmm.. Har vista jeg og, men det er så rart for det er bare det jeg har problem med. Håper jeg får svar på dette.. det er utrolig plagsomt Endret 23. mars 2009 av Ole_Bauer
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har trådløst, men har aldri hatt problemer med det før. Er noe dritt å ha kabel da jeg sitter i andre etasje og routeren er i første. Da må dden være på ca. 20 m og gå gjennom 4 rom.
LinoraN Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 quoter megselv: Gå til kontrollpanel-> administrative verktøy -> tjenester-> bla ned til wireless zero configuration-> høyreklikk-> STOP :)Vet ikke om d virker for deg, men er verdt en go.
2k8 Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 ellers så kanske du har syke rates, gå inn på spillet og skriv "rate 20000" om ikke det er problemet så gå inn på instillningene på ditt graff-kort og sett trilinear på Force off.
Ole_Bauer Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Skrevet 26. mars 2009 quoter megselv: Gå til kontrollpanel-> administrative verktøy -> tjenester-> bla ned til wireless zero configuration-> høyreklikk-> STOP :)Vet ikke om d virker for deg, men er verdt en go. Har glømt bort litt denne tråden Men jeg og har trådløst internett, så jeg fulgte de greiene dine, men jeg finner ikke Wireless Zero configuration Er det noe annet jeg kan trykke på? BTW jeg har engelsk vista Har litt av listen jeg får opp her:
LinoraN Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Har ikke vista selv fordi jeg hater det, men det skal være WLAN AutoConfig du må stoppe, husk at du gjerne må skru dette på igjen for å komme på nett når du starter opp PC'en. Legger ved link: http://www.wlanbook.com/disable-windows-vi...-configuration/ Endret 27. mars 2009 av LinoraN
Complexity Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Last ned Vista Anti lag. Vet navnet er pussig, men er rimelig sikker på at det virker. Hadde en kompis som hadde akkurat samme problem, og det er vist en bug me Vista og trådløst nett. men Vista Anti Lag fikser det.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Har ikke vista selv fordi jeg hater det, men det skal være WLAN AutoConfig du må stoppe, husk at du gjerne må skru dette på igjen for å komme på nett når du starter opp PC'en. Legger ved link: http://www.wlanbook.com/disable-windows-vi...-configuration/ Har gjort akkurat som du har skrevet, men det har ikke hjulpet noe... Det hvirker ikke som om Vista Anti Lag hjalp noe heller Endret 27. mars 2009 av Sindre :)
Oxygen 07-12 Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Jeg kjører Windows XP og har akkurat samme problemet. Jeg kan bruke programmet som følgte med trådløse nettverkskortet da slipper jeg laggen som kommer titt og ofte, men da virker ikke de andre PC-ene mot internett i det lokale nettverket, så er noe herk med Windows sitt nettverk. Noen som vet hvordan jeg slipper å bruke services.msc for hver gang?
Ole_Bauer Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Skrevet 28. mars 2009 Samme med meg ingenting hjalp Men jeg snakket med en kompis, han hadde samme problemet, men for han så ordnet det seg da han fikk ny router. Men uansett kjedelig å kjøpe ny router viss det er andre måter å fikse det på.
Rasmusx Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 jeg hadde det samme problemet i tf2 og hl2:dm jeg reinstallerte window og poff borte hadde usb 1.1 når det lagget nå har jeg usb2.0, kjører usb-trådløst nettverk
Ole_Bauer Skrevet 25. april 2009 Forfatter Skrevet 25. april 2009 Av en eller annen grunn så har dette fikset seg for meg nå.. har ikke gjort noen ting heller tror jeg :D
Steamed Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Ved første posten din på høyre side er det et "LØST" tegn. Klikk på det !
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Jeg har prøvd flere av tingene som er nevnt her for å fikse lagg problemet, men ingen av tipsene hjelper. Kan det hjelpe å kjøpe ett internt nettverkskort?
Ole_Bauer Skrevet 30. april 2009 Forfatter Skrevet 30. april 2009 Ved første posten din på høyre side er det et "LØST" tegn. Klikk på det ! Da var det gjort Sindre, viss du mener sånn som du kobler til med kabel, så kommer det nok til å virke for dette har noe med noe trådløse greier ettersom jeg har forstått. Kanskje noen andre kan svare bedre enn meg, men tror det går da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå