Gå til innhold

Søker aktiv spiller som vil bli rekruttert


Anbefalte innlegg

Søker en serriøs spiller som ønsker å utnytte "recruit a friend" systemet til å lvle opp en character fort. Jeg kommer til å spille på en Tauren Warrior, med 3x BoA items, så vi kommer til å lvle helt sjukt rasks. Vi kan også Soloe RFC/WC og kansje andre instancer sammen.

 

Hvilken class du spiller, har ikke noe å si

 

Server:

- Sporeggar RPPvP

 

Hvis du er interresert, så kan du bare ta kontakt med meg på PM, reply i tråden eller huk tak i meg på msn.

 

msn: [email protected]

 

Tider vi kan spille mest sammen, er alt før klokken 19:30 somregel. Har raid på main account 19:30 - 23:00 på mandag, onsdag, torsdag og fredag, men har mye tid før det. Helga er også en tid vi kan spille sammen.

 

tho, går skole, så blir opptatt fra tidlig på dagen.

 

p.s vi blir lvl 60 i løper av noen dager.

 

--

Zoby

Endret av zoby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synd det ble "slutt" på morroa vi hadde i AoC i fjor forsommer/sommer. :(

 

Har ikke tid nok til å spille flere alter nå, ellers hadde jeg vært interessert.

 

ait, synd det endte slik ja :\ Vi hadde sykt god potensiale til å starte med.

Endret av zoby
Lenke til kommentar

Noe jeg glemte å nevne i førstepost. Jeg har en lvl 80 druid på samme server, så jeg har godt over 10 000 gold, noe som betyr at du får full pengestøtte fram til lvl 60.

 

Har også muligheten til å kjøre oss igjennom instancer med en second account (hunter/shaman/druid/rogue eller lock)

 

håper noen bestemmer seg snarest. I morgen blir jeg litt opptatt tho, med WSG premade fra 14:00+ og Ulduar PTR fra 19:00. Men jeg håper vi kan komme igang på mandag

 

--

Zoby

Lenke til kommentar
3x BoA items, så vi kommer til å lvle helt sjukt rasks

 

Du vet at BonusXP fra BoA shoulders ikke stacker med RaF, sant?

 

Poenget var at vi 1-hitter alt vi kommer over. Er 30stamina/15 resi på shoulders, 2h axe med crusader, og haste trinket. Brukte samma gear på min paladin, der jeg soloa RFC på lvl 15, og WC på lvl 22.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...