Gå til innhold

Mobilene vi gleder oss til


Anbefalte innlegg

Synd dere ikke gleder dere til annet en trykkskjermtelefoner egentlig. Tradisjonelle telefoner er vist ikke noe å glede seg over lenger :shrug:

mer det at siden telefoner nå også skal være PMP-er, så trenger dem så stor skjerm som mulig.

 

og enkleste måten å ordne det på er å benytte en trykkskjerm slik at hele størrelsen på telefonen kan gi plass til en skjerm.

 

ikke det, en har jo slikt som palm pre og visse HTC modeller osv som har nedskyvbart tastatur. men jeg tror nok at faste nummertaster er noe en vil finne på modeller ment for å ringes med, og fint lite annet. og slikt skaffer ikke produsenten overskrifter lengre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde gledet meg til HTC Magic, men etter å ha googlet litt ser den ut til å være ganske treg i responsen til tider, og hakker under browsing med zoom og flytte rundt.

 

Har litt håp til N86. N85 må være tidenes mobil, og om N86 er like god så handler jeg nok den.

 

Men men, hadde bare alle kunnet selge iPhone så hadde det ikke vært tvil...

Lenke til kommentar
det eneste negative med alle disse lekkerbiskene er at operativsystemene til disse telefonene kommer til å forbli trege. greit: de har en del kjekke finesser og ett fint utseende, men jeg klarer iallefall ikke å slutte å tenke på hvor grusomt treg de blir.

Har du testet noen av disse? Det er greit å utdype litt når man kommer med sånne påstander.

Lenke til kommentar
det eneste negative med alle disse lekkerbiskene er at operativsystemene til disse telefonene kommer til å forbli trege. greit: de har en del kjekke finesser og ett fint utseende, men jeg klarer iallefall ikke å slutte å tenke på hvor grusomt treg de blir.

Har du testet noen av disse? Det er greit å utdype litt når man kommer med sånne påstander.

YOUTUBE MOTHERFUCKER! DO YOU USE IT?!

Lenke til kommentar

Svinefot: Prøvd å oppgradere programvaren? Var er det med 910'en som gjør at den "suger kølle"?

 

Forøvrig har jeg fremdeles til gode å se en mobiltelefon som -ikke- er treg i svingene.. Problemet med mobiltelefoner frem til nå er at programvaren ligger langt foran maskinvaren i utviklingen... Tror ikke vi får sett noen særlig forbedring på dette før Intels Atom-prosessor og lignende produkter blir dyttet inn i mobilene..

Lenke til kommentar
E55 så klart!

Jeg og! *Sitte klar med pengepungen*

Enig. Denne blir rå!

 

En liten korrigering:

Idou har en 3,5 tommer stor skjerm med en oppløsning på 320 x 640 piksler.

Riktig er 360 x 640 pixler. :)

 

S60/Symbian-Foundation ser sterke ut enn noensinne. En sommer med N97, OmniaHD og Nokias E-serie. Ikke verst!

 

Også spent på Pre. Gleder meg til å sette meg inn i den.

Android mangler massevis fortsatt, men blir spennende å se utviklingen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...