Gå til innhold

Mobilene vi gleder oss til


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det ingen som snakker om N86 ? Det er desidert denne jeg skal ha. Den kan jo alt og får antageligvis et av de beste kameraene på lang stund. Jeg har nå N95 som jeg har hatt i vel to år, og "ingen over, ingen ved siden", sier jeg bare. Men nå ser det tydelig ut som at N86 tar rotta på min, så da kan jeg bare glede meg! Det er jo så spennende med ny mobil!

Lenke til kommentar

Dette er jo en perfekt oppfølger til min tråd om den ultimate mobil jeg vil ha i Juli :-D

 

Jeg har jo nå N95 8GB, og det er strengt tatt den mobilen som har blitt foreslått flest ganger i den andre tråden min, da :-) Så med den er jeg fornøyd, men etter litt over et år med bruk, begynner den å trenge en erstatning, ettersom jeg ikke har vært veldig snill med den :-P Hehe :-)

 

Jeg har foreløpig satt en knapp på N97, noe jeg hadde ifra før også :-) Men også Samsung OmniaHD er definitivt et alternativ! :-D Personlig er HTCene, Palmen og Iphonen fullstendig uinteressante for meg :-)

Idou kunne vært interessant om den kom ut litt tidligere..

Utenom dèt er også N86 veldig aktuell :-D

Men aller mest håper jeg at N97 får en god touch-løsning og akseptabel batterilevetid, da ender jeg på den :-)

Lenke til kommentar

Jeg venter på Omnia HD. Men vil nok se noen seriøse reviews før jeg kaster meg på. Det verserer jo også rykter om Omnia HD med WinMO. Har hatt N82 i ett år, og det er definitivt mulitmediafunsksjonen, samt e-post og kalender-sync med outlook) som har vært mest brukt. Tipper Omnia HD blir den nye mulitmediakongen! Men de prisene jeg har sett er stive, opp mot 7k.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747

Om man endelig bare kunne ha hatt alle... :roll: Men Omnia HD blir nok mest aktuell for min del, dog sterkt etterfulgt av Palm Pre som jeg ikke kan ta sjangsen å vente på. HTC med mer Windows Mobile..? Nei takk, klarer strengt tatt å vente til Windows Mobile 7, selv om jeg har mine konspirasjonsteorier om at Microsoft finner på å stappe desktop-versjonen Windows 7 inn i mobiler som en slags neste generasjon :grin: Kunne godt tenkt meg en Android-telefon, men syns hardwaren blir litt for lekete og billig, som med det fleste som kommer med linux (tenker vel mest på Eee da) for tiden. Sony Ericsson og sine flagskip er alltid spennende, men aldri ultimate, dessverre, og dessuten har alle telefonene mine, minus en måned med Siemens MC60 vært Sony Ericsson, så skal nok bli godt å få litt variasjon. Når det gjelder Apple, orker jeg ikke å vurdere det engang, etter jeg så hvilke forbedringer de gjorde med 3.0. Å hevde at folk ikke vil ha multitasking fordi det krever strøm, blir som å si at alle hater Pepsi. De fleste som finner nytten i multitasking kan finne seg i minuset med litt kortere batteritid. Men for all del, blir et spennende år :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...