Gå til innhold

"Kjenner ikke igjen USB-enhet" - tilkobling av SE s500i


Anbefalte innlegg

Jeg kobler til min Sony Ericsson s500i som vanlig, men plutselig kjenner ikke PC'n igjen USB-enheten. Det står at ingen drivere er innstallert for enheten, men jeg vet ikke hvor jeg finner disse (hva søker jeg på? Finner ingenting).

 

Har forsøkt feilsøking og enhetsbehandling i Windows, ingenting hjelper. Oppdatert, deaktivert+aktivert drivere og rullet tilbake drivere, det fungerer heller ikke. Innstallert PC-Suite, som er programmet som følger med telefonen, men det funker ikke det heller :mad:

 

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Jeg har det samme problemet med min Sony Ericsson w595!

Den har alltid fungert som normalt, helt til en dag da det stod at datamaskina ikke kjente igjen usb-enheten.

Skjønner ikke åssen det kan ha seg. Jeg har prøvd på andre datamaskiner, men det samme kommer også der.

Kan det være instillinger på mobilen eller noe, kanskje?

Hvis ikke er nok mobilen rett å slett ødelagt selv om den funger helt fint ellers.

Pussig problem, og irriterende siden jeg vil ha inn musikk & div!

Ingen her som har noe svar på det? Hadde vært takknemelig hvertfall : )

Lenke til kommentar

Det skal jo komme opp en slags "flyttbar disk" som liksom er mobilen uansett om man har innstalert sony ericsson pc suite å sånn også da. Men det står bare at usb enheten ikke kjenner den igjen:( har egentlig prøvd alt, så den er nok ødelagt :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...