Gå til innhold

[Løst]counter strike cd key brukt problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Tviler på at du får en cdkey her.

De kan jo bare brukes en gang per account men er det din cdkey eller er det en du har fått tak i?

 

Du må nok kjøpe en ny på butikken eller noe, hvis ikke det er din da. Hvis det er din som du har KJØPT, da kan du vell anmelde det hvis noen har stjelt cdkey-en din.

 

Mvh ArneAustenaa

Lenke til kommentar
Hei. Tviler på at du får en cdkey her.

De kan jo bare brukes en gang per account men er det din cdkey eller er det en du har fått tak i?

 

Du må nok kjøpe en ny på butikken eller noe, hvis ikke det er din da. Hvis det er din som du har KJØPT, da kan du vell anmelde det hvis noen har stjelt cdkey-en din.

 

Mvh ArneAustenaa

 

 

det er min kjøpte cs forie uke. anmelde til hvem steam?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har brukt den hos noen av kameratene dine så bør du nok sende en mail til STEAM. Hvis du finner den mailadressa. Men har du opprettet en account som du har skrivd inn cdkeyen på så må du bruke den accounten. Men send en mail til steam du.

 

Du kan også lese dette

 

Mvh ArneAustenaa

Endret av ArneAustenaa
Lenke til kommentar

Hugs at det ikkje er lov med hjelp til piratkopiering på forumet. Dette inkluderer utdeling av ulovlege CD-keys. Til no ser det ut til at diskusjon held seg på rett side av loven, og eg håper den vil fortsette med det. Tråden blir og flytta til CS-kategorien der trådstartar kan få betre hjelp.

Lenke til kommentar
Hugs at det ikkje er lov med hjelp til piratkopiering på forumet. Dette inkluderer utdeling av ulovlege CD-keys. Til no ser det ut til at diskusjon held seg på rett side av loven, og eg håper den vil fortsette med det. Tråden blir og flytta til CS-kategorien der trådstartar kan få betre hjelp.

 

 

ok

Lenke til kommentar
Snakk med Steam eller butikken der du kjøpte den.

Jeg har selv ferska fjortisser som åpner opp CS-cover og tar et raskt bilde med mobilen sin. Så bruker de koden og ødelegger for andre som kjøper spillet. Det er lavmål.

 

Så teit at noen gjør det. Men jeg syntes at butikken skulle lagt den lappen som cd-key en står på inn i coveret når man kjøper spillet.

 

Da hadde vi fått slutt på det gal skapet.

Lenke til kommentar

man kan ikke bruke "fake-cd key" for og skaffe seg cs på steam.

er ganske kjent gammelt problem det med og åpne coveret i butikken og lese koden, men de fleste nå til dags har jo plastikk utenpå, og gjerne noe annet også, så det skal bli værre og åpne de. Men det beste er jo og kjøpe det over steam, det er også det letteste. Det du bør gjøre er og gå til butikken og si den er brukt, så får du en ny en..

Lenke til kommentar
man kan ikke bruke "fake-cd key" for og skaffe seg cs på steam.

er ganske kjent gammelt problem det med og åpne coveret i butikken og lese koden, men de fleste nå til dags har jo plastikk utenpå, og gjerne noe annet også, så det skal bli værre og åpne de. Men det beste er jo og kjøpe det over steam, det er også det letteste. Det du bør gjøre er og gå til butikken og si den er brukt, så får du en ny en..

 

 

må jeg ikke ha bevis for det da at cd koden min er tatt?

Lenke til kommentar
man kan ikke bruke "fake-cd key" for og skaffe seg cs på steam.

er ganske kjent gammelt problem det med og åpne coveret i butikken og lese koden, men de fleste nå til dags har jo plastikk utenpå, og gjerne noe annet også, så det skal bli værre og åpne de. Men det beste er jo og kjøpe det over steam, det er også det letteste. Det du bør gjøre er og gå til butikken og si den er brukt, så får du en ny en..

 

 

må jeg ikke ha bevis for det da at cd koden min er tatt?

 

Jeg ville i første omgang tatt kontakt med STEAM

De kan sikkert se hvilken bruker som bruker cd-key-en

 

 

Mvh ArneAustenaa

Lenke til kommentar
man kan ikke bruke "fake-cd key" for og skaffe seg cs på steam.

er ganske kjent gammelt problem det med og åpne coveret i butikken og lese koden, men de fleste nå til dags har jo plastikk utenpå, og gjerne noe annet også, så det skal bli værre og åpne de. Men det beste er jo og kjøpe det over steam, det er også det letteste. Det du bør gjøre er og gå til butikken og si den er brukt, så får du en ny en..

 

 

må jeg ikke ha bevis for det da at cd koden min er tatt?

 

Jeg ville i første omgang tatt kontakt med STEAM

De kan sikkert se hvilken bruker som bruker cd-key-en

 

 

Mvh ArneAustenaa

 

 

 

fikk ny cd kode av steam så takk for hjelpa ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...