Gå til innhold

Fototur: fem uker i Polen dedikert til "street"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, de får ikke noen penger. Jeg kjøper dem ikke, jeg bare spør om jeg kan få ta ett bilde.

 

Ja, han snakket litt engelsk (relativt godt til å være i Polen), og en del tysk (som jeg forstår en smule av). Og datteren hans snakket veldig godt engelsk, så hun fungerte som tolk ett par ganger.

Lenke til kommentar

Vellykket dag i dag. Fikk portrettert en hel del, og begynte også med candid street. Det er ikke ett felt jeg er veldig dyktig på, men tror kanskje jeg fikk noen rammer som funker.

 

Har også søkt om pengestøtte fra Trafo, slik at jeg kan fortsette prosjektet i andre land. Gjenstår bare å se om jeg får pengene. :p

 

Uansett, jeg gleder meg som en unge til å få fremkalt i morgen

Lenke til kommentar

Ja, vi får låne her. De har en Epson V750 som jeg har forelsket meg helt i (blir kjøpt inn så fort jeg er ferdig i Lofoten), og en Nikon Coolscan til 35mm.

Det dumme er at du ikke kan bruke skannerene og/eller resten av utstyret 24 timer i døgnet. Det er bare ett par timer på kvelden.

 

Bilder kommer forresten opp på bloggen fortløpende.

Og jeg drar til Krakow på tirsdag.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ja, vi får låne her. De har en Epson V750 som jeg har forelsket meg helt i (blir kjøpt inn så fort jeg er ferdig i Lofoten)...

 

Såvidt jeg har skjønt er den største forskjellen mellom V750 og V700 programvaren som følger med. Så hvis du vil spare noen tusen er V700 et like bra alternativ. Kan også anbefale Vuescan som tilleggsprogramvare.

Lenke til kommentar

Hmm, mulig det blir V700 da. Jeg må lese meg inn på de forskjellige modellene, og finne ut de store forskjellene.

 

Jeg er forresten tilbake i Lofoten. Virket som mange som så på presentasjonen min likte bildene mine, noe som er veldig hyggelig. Så fort jeg får tid skal jeg få lagt ut alle her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...