Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Fra bad til toalett, trenger man membran?


Anbefalte innlegg

Heisann, dersom jeg skulle pusset opp ett lite bad, men fjernet dusjsonen og bare hatt toalett og servant, er det da nødvendig med membran og alt det der? Tenkte kanskje å bare fått rettet gulvet og lagt nye fliser over sluk og det som er.

 

Blir jo vesentlig billigere å pusse opp da, fliser fikser man selv, trenger bare en rørlegger til servant og dass.

 

Lar dette seg gjøre?

 

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir nok ikke betegnet som ett våtrom men, hvis det er sluk der ville jeg ha lagt membran.

Membran er ikke veldig dyrt. kommer ann på str men jeg syntes rundt 1000 kr er en billig forsikring.

Ville ikke bare ha flislagt over sluket. det må gjøres noe med.

Lenke til kommentar
Det blir nok ikke betegnet som ett våtrom men, hvis det er sluk der ville jeg ha lagt membran.

Membran er ikke veldig dyrt. kommer ann på str men jeg syntes rundt 1000 kr er en billig forsikring.

Ville ikke bare ha flislagt over sluket. det må gjøres noe med.

 

Greia er at sluket ikke vil ha noen nytte i det hele tatt, pluss at det er noe sinnsykt med fall rundt det, er ett gammelt bad. Har ikke veldig lyst til å pigge opp og bytte sluk osv når det kun skal brukes som et toalett på en måte. Vil bare ha en fin do på en relativt billig måte.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...