Gå til innhold

Er dette en bra TV? Samsung 46" LCD-TV LE46A656


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det jeg lurer på, jeg skulle sett test på begge skjermene.

Er værtfall rå den A656, kompis som har 40" utgaven og er skikkelig bra bilde og lekker utsende. Funke genialt på ps3 og film. Så vil tro hakket nyere er enda bedre.

 

hehe, de er ikke heilt stø på netshop, 686 har USB, noe 656 ikke har men det stemmer jo ikke begge har jo det.

Endret av curtiis
Lenke til kommentar

Ville ikke stolt blindt på spesifikasjonene og forskjellene Netshop lister. 46" A656 har 6ms responstid, og som curtiis sier også USB.

 

Hvorvidt spesifikasjonene over A686 stemmer aner jeg ikke, men det nye designet ser litt bedre ut. Hvorfor ikke bare gå for den nyeste så lenge det kun er 5kr som skiller prismessig?

Lenke til kommentar
Det jeg misliker mest med Samsung er den blanke svarte ramme rundt. Er det blank på begge modellene?

Ser ikke det store problemet, hele skjermen er like blank for kontrasten sin del så er jo ikke akkurat noe du ser på med sola i ryggen.

 

Jeg har en litt eldre 37 tommer nå, den er blank og ikke helt jevn i plastikken, det ser veldig "billig" ut og reflekterer endel lys. Ellers er det ikke noe problemer med det.

Endret av festen
Lenke til kommentar
Det jeg misliker mest med Samsung er den blanke svarte ramme rundt. Er det blank på begge modellene?

Ser ikke det store problemet, hele skjermen er like blank for kontrasten sin del så er jo ikke akkurat noe du ser på med sola i ryggen.

 

Jeg har en litt eldre 37 tommer nå, den er blank og ikke helt jevn i plastikken, det ser veldig "billig" ut og reflekterer endel lys. Ellers er det ikke noe problemer med det.

vel, den 40" ser strøken ut på utsende. Samme med den litt eldre 37" jeg har, ser strøken ut i utførelsen. Så enten har du fått/sett et dårlig produkt, men hva veit vel jeg :) e nu fornøyd med den, men må vel få meg en full hd skjerm ettervært.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...