Gå til innhold

OneCall kunder pass på.


Anbefalte innlegg

Onecall har mobilsvar.

 

Nå er det gratis å motta beskjeder på din mobilsvar i utlandet

Du trenger ikke lenger bekymre deg for skyhøye mobilsvarkostnader når du er på ferie i utlandet. One Call har nå lansert en enkel tjeneste som gir kundene gratis mottak av samtaler til mobilsvar i utlandet.

Tradisjonelt har samtaler som har blitt viderekoblet til mobilsvar når man befinner seg i utlandet blitt kostnadsbelagt med lokal utenlandstakst. Med andre ord er det mang en nordmann på ferie som har fått seg litt av sjokk når man ser hva det har kostet å la omverden legge igjen en beskjed mens man koser seg i solen. For One Call sine kunder er dette nå en saga blott.

 

 

One Calls mobilkunder kan nå ta i mot beskjeder på mobilsvar uten at det koster ett øre. Nå kan man altså la telefonen ligge, i trygg forvissning om at de som har behov for å få kontakt med deg får lagt igjen en beskjed – uten at det koster en formue. I første omgang gjelder ikke dette selskapets kontantkunder men det jobbes iherdig med en løsning også for disse kundene. Å lytte til innkommende meldinger vil fortsatt koste penger tilsvarende takst for å ringe hjem til Norge fra det landet du befinner deg i.

 

 

 

Selvom dette står på sidene så fakturerer onecall for mobilsvar samtalene, så pass på fakturaen din når du er i utlandet. Dette er IKKE gratis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det OneCall sier er at dersom du er i utlandet og noen legger igjen beskjed på mobilsvaren din, så blir du ikke lenger fakturert med utenlandstakst for dette.

 

Det står ikke at du selv slipper å betale for å ringe mobilsvaren din og høre på meldingene.

 

Dersom du har blitt fakturert for at andre legger igjen beskjed på mobilsvaren din, så kan sikkert kundestøtten til OneCall ordne opp i dette i og med at det står såpass klart på sidene deres.

 

MVH Audun

Lenke til kommentar

Onecall ordner garantert opp i det, men sier ifra til andre onecall kunder. Sjekk ekstra etter på fakturen å ta kontakt med onecall.

 

Jeg vet at når jeg var i utlandet ( 8timer ) at jeg ikke ringte mobilsvar 6ganger og at samtalen varte i 1sekund. Visste ikke at jeg hadde personsvar.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...