Gå til innhold

Installere program på skole pc


Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann. Har fått PC av skolen, men msn er ikke her. Den sier at jeg må logge på administrator brukeren. Men siden det er skolen sin maskin som jeg har fått låne ut skolen, får jeg ikke innstalert en pøck. Jeg har ikke tenkt til å ta kontrol over hele maskinen ved å hacke meg inn og få admin rights, men bare innstalert msn, spotify og sånne simple programer jeg bruker. Jeg har tilgang til cmd så det er muligheter for å gå den veien. Noen som kan hjelpe?

 

Bruker foresten XP Pro

Endret av Erav
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må du restarte pc'n og trykke f8 eller no sånt sånn at du kan starte i sikkermodus. Så er det en ekstra bruker i tilleg til deg i loggin menyen som heter Administrator, eller no sånt. Prøv og logg på den. Hvis du ikke må ha passord eller kan passordet evt, så kan det kanskje gå ann og installere programer via den brukeren i og med at det er admin:P

Hvis ikke kan du disable passordet i command i vanlig modus på din egen bruker.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...