Gå til innhold

Gode nybegynnertutorials til After Effects!


Anbefalte innlegg

Jeg er på leting etter gode videotutorials til Adobe After Effects. Er helt fersk, og har lyst å lære basics, og etterhvert også mer avanserte saker og ting :)

Har søkt litt på youtube, men fant ingen veldig gode, så om noen vet om noen hadde det vert kjempe :)

Forresten vil jeg helst bruke tutorials der en person forklarer med mic, og ikke bare tekst som popper opp her og der i videon..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på leting etter gode videotutorials til Adobe After Effects. Er helt fersk, og har lyst å lære basics, og etterhvert også mer avanserte saker og ting :)

Har søkt litt på youtube, men fant ingen veldig gode, så om noen vet om noen hadde det vert kjempe :)

Forresten vil jeg helst bruke tutorials der en person forklarer med mic, og ikke bare tekst som popper opp her og der i videon..

Har du sett på disse:

Her er en gratis, og mange andre ser det ut til å være også.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...