Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Prøve eksamens tips?


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

I morgen skal jeg ha prøve-eksamen (tentamen) i norsk, hovedmål. Jeg går i 10-klasse. Vi har fått vite såpass mye at vi skal skrive en saktekst/artikkel. Er det enkelt og greit noen som har et tips til meg til hva jeg bør øve på, og noen tips til hva jeg kan ta med meg? Alle hjelpemiddler er lov, utenom mobiltelefon eller å bruke internett. I det hele tatt så er all form for kommunikasjon i mot reglene. Jeg kan eventuelt ta med meg det jeg vil på en minnepenn hvis noen eventuelt har et godt intervju eller noe lignende som kan være lurt å ha med seg?

 

Takk på forskudd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hold foredraget for deg selv. Jeg satt og øvde nesten hele dagen på det, men da hadde jeg om den kalde krigen som er ganske stort. Øv, øv og øv. Er ingenting annet som hjelper. Du bør få med deg virkemidlene som brukes i en artikkel!! Hvis du bruker ting som kjennetegner en artikkel så skjønner læreren at du har gjort en god jobb ^^

Lykke til. Kommer nok til å gå bra. Om det går rett i dass så gjør ikke det noe for prøveeksamen teller ikke. Er også en fin mulighet til å lære av feilene dine så du får en så bra ordentlig muntlig eksamen som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...