Gå til innhold

Søker etter CS:S spillere med samme mål som meg


Anbefalte innlegg

Hei og takk for at du leser posten.

 

Jeg kan først starte å introdusere meg, med at jeg er en godt som 21 år gammel ung mann som har rett og slett hatt dilla på dataspill i mer enn 10 år. Jeg jobber som IT Lærling i en kommune og jobber som regel faste tider uten ork med overtids etc..

I min karriere som spiller har jeg som regel vært nummer 2 world wide i Red Alert 2, vært rundt de beste 13 teamene i Warcraft 3 Frozen Throne 2 mot 2 og har vært i en del high ranket guilder i world of warcraft PvE. For tiden så er det mye tull og tøys i World of Warcraft og med dagens vanskelighets grad of planene til blizzard om de nermeste vanskelighets gradene vi kommer til å se i de neste raid instancene. Derfor har jeg planer om å legge World of Warcraft på Hylla til fordel for Counter Strike Source. Har en lokal venn av meg som spiller i high liga og det er utrolig heftig å se på han "In action" sammen med gutta sine. Dette har vel fått meg til å spille en del Counter Strike: Source for tiden og jeg nyter det. Men jeg er så lut lei av alle slags public servere hvor team-damaging, team-killing, evig camping, folk som ikke planter bomba eller teamflashers spiller. og spessielt surt er det å dø i starten av rundene pga teamflashing og en rambo tulling fra andre laget som treffer meg rett i huet.

 

 

Jeg søker etter likesinnede spillere som liker Counter Strike Source og kunne kanskje tenkt å bruke litt tid på det. Jeg ser rett og slett etter spillere som liker å være dedikerte, men som også kan ta en tur ut i helgene på kveldstid for å ta en drink.

 

Jeg kunne godt tenkt meg litt alder på spillerne, slik at jeg og eventuelt andre slipper grining, barnslige kommentarer, skriking eller annet barnslig fanteri.

 

Jeg er nok langt ifra en pro spiller siden jeg har startet for en uke siden, ved siden av min raiding. (som jeg kommer til å legge på hyllen da jeg er med i noe seriøst).

 

Jeg vil nok betegne meg selv som low til low+. Jeg ser på meg selv som en spiller som bruker hodet et par hakk før jeg løper inn i "tunnelen".

 

Jeg har ingen problemer med å kaste ut noen spenn for clan server eller clan ventrilo. (Har vel en ventrilo server jeg har betalt for guilden som kunne blitt brukt).

 

Jeg er interessert i å spille Clan kamper, både venne kamper og ranket kamper på de_maps. Jeg har ingen interesse av å passe på gissler, spille surf eller zombie baner uten om det skulle være for morro skyld.

 

Kunne også tenkt meg at disse spillerne kunne tatt spillet litt seriøst da vi spiller og ikke bare "Spiller for å ha det morro". Engasjering er også flott.

 

 

Jeg er vel kanskje litt kravstor? Men tviler på at jeg er urealistisk.

 

 

Om dette høres spennende eller passende, kontakt meg på min msn messager: [email protected] eller kanskje PM meg på forumet.

 

 

Takk i forkant! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, er også en low + css gamer som foretrekker de_maps =) Liker det at du innrømmer at du ikke er pro eller i nærheten, kunne gjerne tenkt meg å spille med deg for å bli bedre og eventuelt (om vi blir gode da) delta på forskjellige arrangemang osv. Clan kamper tar jeg som en selvfølgelighet. Om du er interessert har jeg lagt deg til på msn og tror steam navnet er i signaturen. Er 18 (om dette har noe å si)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hei du, er ikke sikker på om det var dette du så etter, men det har seg sånn: Jeg og et par kamrater laget en clan for 2 uker siden, vi har 2 public servere og en war (snart en public til), vi har 50-slots vt + at en hjemmeside er under utvikling. Vi har hoved clanen og noen under claner hvor vi i hovedsak har plasert medlemmer som har blitt med i det siste. Jeg har ingen team som jeg leder, men det hadde vært kult. Kan sende server ipene enten her eller på msn/pm. Kan ikke si noe ettersom at jeg ikke er lederen, men har spilt en del med disse folkene og han ene kjenner jeg rl. Med tanke på alder så tenkte jeg at du ikke ville ha fjortiser og folk som skriker i micen? Nå er den ene undergruppen vår junoir gruppe så der har vi 12-14 år mens vi i hovedgruppen er 15-17 ca.

Vi tar spillingen seriøst men hovedsaklig spiller vi for fun.

Hvis det var egen clan du skulle lage så kontakt oss angående clan war, hadde vært kjempe morro :thumbup:

Kontakt meg på msn, adresse; [email protected]

Endret av LaviX
Lenke til kommentar

Heisann

Jeg er ikke så Gammel men jeg vet åssen jeg skal oppføre meg.

Har Vært med i noen store CS:Source communiter (liksom 400-500 Folk)

og Godt Respektert der.

(de heter New World Order, CTU-Londong og Ctu-Rugeley)

Jeg Kan en del om Websider Bla. Forum.

Si i fra Hvis jeg skal sette opp et Forum for dere.

 

dere kan se en link her på noe jeg prøver og kjøre i gang.

Trykk på meg for og se det kjempe flotte forumet

Har Akkurat kjøpt meg Ny data for 14.000 + Kikcboxing utstyr for over 5000 kr.

Så jeg har ikke råd til så mye akkurat nå, men det kommer etter hvert, og da mener jeg Servere og Domener.

 

EIDT: CTU_LONDON*

Endret av Johnny_Rev
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bumper og oppdaterer litt informasjon.

 

Vi har nå startet en clan under navnet solarTECH* med tagget sTECH* og har planer om å øve 4-5 ganger i uken, kanskje mer ettersom hvor ledige folk er for trening utenom de faste treningene. Og en aldersgrense på 18 år eller eldre.

 

Vi ser enda etter 1 eller kanskje 2 try outs.

Lenke til kommentar
Har spillt cs i 8 år nu, can ikke si at jeg er lei...

Men er så sinnsykt lei av hackere.

du kan faktisk ikke komme inn på noen server i dag som det ikke er hackere på, kunn viss det er claner som spiller og det er en låst server.

 

For det første, jo det kan du, og for det andre, så er det diverse anticheat-programmer som kan brukes. For eksempel EAC (Easy Anti Cheat) til matcher. Jeg spiller 1.6, men mener EAC funker i CSS og.

 

Til trådstarter: Hvis jeg var deg, ville jeg gjort alt for å spille med folk som er på et høyere nivå som kan lære deg opp. Da blir du nok god på null tid.

Lenke til kommentar

Jeg er 16, kan tenke meg å spille en del CS:S i ny og ne også. Var Hardcore CS:S gamer før, og vært i noen lokale klaner. Vil si jeg er over gjennomsnittet god, men langt fra noen pro. Har i likhet med trådstarter bestemt meg for å legge WoW på hylla (Stort sett samme grunnene også). Jeg har ikke orket å lese skikkelig gjennom tråden, men viss dere starter klan, throw me an inv :)

 

BTW er jeg 16 år, så ikke noen uønskede/barnslige kommentarer her ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...