Gå til innhold

Foto/Design laptop til max 6000.-


Anbefalte innlegg

Trenger en ny laptop som skal brukes mye til bilderedigering, men også litt filmredigering, design (illustrator/indesign), og til vanlige ting som nett, msn, microsoft office osv. Jeg spiller ikke mye PC-spill, men synes det er greit å ha muligheten. Noen spill jeg spiller er f.eks Age of empires 3, Sims, Flight Simulator osv.

 

Har vurdert mac siden jeg hovedsaklig jobber i Adobe-programmer, men vet ikke om det lønner seg i forhold til mange andre type laptoper som fungerer like bra og er billigere i pris.

Prisen må ligge på maks 5-6000kr, og den kan gjerne være brukt.

 

Har ikke veldig mye peiling på forskjellige typer komponenter osv, men trenger en stille PC med god batterilevetid og stor harddiskplass. Design spiller ingen rolle, men helst ikke en veldig stor og tung PC da jeg tar den med meg overalt. Skal heller ikke ha en PC med mindre skjerm enn 15".

 

Viktig at skjermen har god farge og lysgjengivelse i forhold til mitt arbeid med foto. Kommer til å fargekalibrere skjermen også (ikke at det har noe å si) :p

 

Håper det er noen her som kan hjelpe meg ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger en ny laptop som skal brukes mye til bilderedigering, men også litt filmredigering, design (illustrator/indesign), og til vanlige ting som nett, msn, microsoft office osv. Jeg spiller ikke mye PC-spill, men synes det er greit å ha muligheten. Noen spill jeg spiller er f.eks Age of empires 3, Sims, Flight Simulator osv.

 

Har vurdert mac siden jeg hovedsaklig jobber i Adobe-programmer, men vet ikke om det lønner seg i forhold til mange andre type laptoper som fungerer like bra og er billigere i pris.

Prisen må ligge på maks 5-6000kr, og den kan gjerne være brukt.

 

Har ikke veldig mye peiling på forskjellige typer komponenter osv, men trenger en stille PC med god batterilevetid og stor harddiskplass. Design spiller ingen rolle, men helst ikke en veldig stor og tung PC da jeg tar den med meg overalt. Skal heller ikke ha en PC med mindre skjerm enn 15".

 

Viktig at skjermen har god farge og lysgjengivelse i forhold til mitt arbeid med foto. Kommer til å fargekalibrere skjermen også (ikke at det har noe å si) :p

 

Håper det er noen her som kan hjelpe meg ^^

Får nok lite Mac for 6 ooo. Då må du nokk ihvertfall over til finn.no ellers så kunne eg anbefale Denne

Lenke til kommentar
Får nok lite Mac for 6 ooo. Då må du nokk ihvertfall over til finn.no ellers så kunne eg anbefale Denne

 

Ja, ser at Mac ligger ganske høyt i pris, så det hadde i såfall blitt til at jeg kjøpte en brukt en og sparte opp litt penger til å kjøpe bedre komponenter og bytte ut med. Den siste der så grei ut, men jeg har sett andre som jeg tror kan måle seg med den til ca. 4-5000, men brukt da. Må bare gjenta at jeg ikke har spesielt peil, men vil helst prøve å holde meg nede på ca 5000kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...