Gå til innhold

Ninja Gaiden 2 til ps3?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da synes jeg de kan lage bossene skikkelig kjipe igjen. Alle gikk jo på første forsøk. Sånn skal det ikke være. Og gjerne litt trykking under de kjempelange berserkergangene.

 

På Master Ninja- vanskelighetsgraden også? Da må du være en av de beste i verden.

Lenke til kommentar
Nei, bare på normal. Men jeg husker at jeg brukte en evighet på å ta førstebossen i Ninja Gaiden 1 da jeg spilte på easy. Det er sånn det skal være.

 

Joda, bossene er noe enkelere i Gaiden 2,- på normal, men igjen er ikke sigma bossene veldig vanskelig på normal heller (prøv 1ern etter du har spilt 2ern så skjønner du kanskje).. Du er sikkert også bedre nå enn da? Jeg kan ihvertfall påpeke at bossene i 2ern er veldig vanskelig så lenge man skrur opp vanskelighetsgraden, og hvis du synes bossene/spillet er for lett, hvorfor ikke spillet på feks Master Ninja? Du finner så å si ikke vanskeligere spill enn Ninja Gaiden generelt på den graden. Jeg døde godt over 1000 ganger i løpet av min Master Ninja gjenomføring i 2'ern.

 

Jeg håper spillet får annerledes Trofeer enn hva 360 versjonen hadde av Achievements, noen kan jo være like, men hadde vært digg med litt nytt der også for de som har begge konsoller.

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...