Gå til innhold

Bilde rett på skjerm


Anbefalte innlegg

Ja, det er en elendig tittel, men jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal formulere det bedre...

 

Man ser ofte fotografer som har et oppsett som lar bildene overføres rett til deres data med en gang det er tatt, sånn at de faktisk vet hvordan det ser ut på skjerm med en gang bildet er tatt. Jeg har tenkt til å ta en del selvportrett med stativ og fjernkontroll, og føler da at en slik løsning hadde vært midt i blinken, pluss at det sikkert er kjekt å kunne.

 

Jeg bruker Mac OS X, Canon 350D og Canon 10D og lurer veldig på hvordan jeg kan få til dette uten alt for mye slit. Noen som har noe hjelp å komme med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du sjekket om Canon har programoppdateringer med tanke på Vista (og Vista 64)?

Ja, og det hadde de selvfølgelig ikke...de har til 32 bits Vista.

Og den har du forsøkt?

Og med hvilket resultat? Det eneste du har sagt er at det ikke er en spesielt god kombinasjon. Det blir litt vagt for at noen skal kunne bistå deg.

Lenke til kommentar

Har prøvd 32 bits driverene, men får beskjed om at de fungerer.

 

Problemet er at maskinen ikke klarer å finne kamera når jeg kobler det til, for det er ingen drivere som er kompatible.

 

Har lest litt på forskjellige forumer og det er det samme problemet overalt.

 

Men vet det finnes 3departs programvare som gjør samme jobben, men husker ikke hva det heter.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...