Gå til innhold

Ble nettopp ranet


hartvedten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom hjem i dag etter skolen, og oppdaget at tre bærbare PCer og jakken min, døren sto ulåst siden fjerdemann var hjemme.

Du ble ikke utsatt for et ran, du ble utsatt for tyveri.

Sørg for at døren er låst neste gang.

Og lær deg å skrive sammenhengende setninger.

Endret av bash
Lenke til kommentar

Fant ut at "tyven" er en narkoman som jentene jeg bor med kjenner og møtte tilfedligvis utenfor huset i går før de skulle på jobb, ( de begynte senere enn vanlig) men siden han ikke bor noen steder eller har en mobil ringte jeg opp på et nummer han har sendt en melding fra.

 

Der snakker jeg med "tony" en svenske som tydeligvis var helt blåst i hodet, snakket om at fyren skylte masse penger og folk var å lette etter ham, jeg tenkte siden den gangen han hadde sent meld (til en av dem jeg bor med) om å få låne tusen kroner, er det snakk om han som selger til ham, han nevnte at han selv (tony) bodde på et hotell, men jeg regner med at fyren som har tatt tingene har solgt det til ham for dop, hvordan er den beste måten å finne ut av hvilket hotell han bor på, slik at jeg kan få politi til å arrestere ham ?

 

Fjerdemann i huset lå å sov siden han jobber sene skift som kokk :)

Endret av hartvedten
Lenke til kommentar

Åsså "knøl" a gitt :D

 

Om undertegnede mot all formodning skulle missforstått alvorlighetsgraden i dette, beklager jeg dette. Måten saken blir fremlagt virket i så måte ikke særlig troverdig.

 

Med en sovende kokk og en narkoman utenfor huset og svensken "tony", som var "blåst i hue".

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...