Gå til innhold

Ps3 60gb fra komplett med code of death(error 80010514)


Anbefalte innlegg

Jeg har en 60gb ps3 som jeg kjøpte fra Komplett.no 26.03.2007.

Har nå fått "Code of Death" (Error 80010514) som betyr at bluray spillern ikke leser spill lenger. Har noen spørsmål:

 

1. Når jeg sender den inn til komplett må jeg betale for reperasjon, eller får jeg en ny?

2. Siden det er den første versjonen av ps3(60gb),gir sony meg en ny siden de ikke lager flere 60gb? Husk på at når jeg kjøpte den kosta den 6000kr og 80gb versjonen koster nå rundt 4000kr.

 

Jeg ser ikke noe vits i å få den reparert, det der har jeg vært med på før med min gamle xbox360 Sendte den inn 3 ganger før jeg de lot meg få tilbake pengene.

 

Irriterende at ingenting funker som det skal når man betaler så mye penger. F%#!

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser ikke noen vits i få den reparert? hallo? gi den til meg da i det minste så kan jeg få den fiksa slik at jeg har 2 stk 60gb :p

 

1. Du får ny ps3

 

2. Ja du får ny 60gb, om ikke ting har endra seg nevneverdig i det siste..

 

ps: har 3 kompiser som fikk fiksa sine xbox360 maskiner på under 2uker, og de har ikke hatt noen problemer i etterkant.

Lenke til kommentar
2. Ja du får ny 60gb, om ikke ting har endra seg nevneverdig i det siste..

Ikke si det for sikkert.

 

Har selv opplevd en kunde som sente inn sin 60GB, den samme maskinen ble reparert og en gang under returen tilbake til butikken ble denne stjålet. Nordisk Film hadde da ikke flere erstatnings 60GB'ere til overs, og fikk da en 80GB tilsent.

 

Men det kan jo også ha endra seg til nå, men jeg tviler.

Lenke til kommentar

Om du sender den inn til rep og det viser seg at det blir dyrere for dem å reparere enn å gi deg en ny PS3 må du nok ta farvel med den gode gamle 60gb'en din. Onkelen min jobber med blandt anna dette og det finnes ikke fler av de gamle 60gb'ene så om det ikker er lønnsomt ser du den aldri igjen :ermm:

 

Har ganske mange PS2-spill som jeg spiller den dag i dag og hadde aldri levert inn min til normal rep, hadde heller gått andre veier for å få den fiksa i steden for å risikere å ende opp med en 80gb uten PS2-emulatoren.

Lenke til kommentar

Sendte nettop min ps3 inn til reparasjon, og de ga meg likegodt en helt ny en. Det er 60gb det er snakk om, så jeg tror nok de sitter på endel maskiner som ikke er til salgs, men som er til akkurat dette formålet.

 

Mener de sa at det er 4 års garanti på ps3, så du er innenfor garantien. Det er bare å sende inn til reparasjon, det skal være gatis!

Lenke til kommentar
Sendte nettop min ps3 inn til reparasjon, og de ga meg likegodt en helt ny en. Det er 60gb det er snakk om, så jeg tror nok de sitter på endel maskiner som ikke er til salgs, men som er til akkurat dette formålet.

 

Mener de sa at det er 4 års garanti på ps3, så du er innenfor garantien. Det er bare å sende inn til reparasjon, det skal være gatis!

Ja jeg håper de har noen 60gb som de kan gi meg i steden for å få den reparert. Men jeg tar heller min reparerte 60gb enn en ny 80 gb for å si det sånn. Å spille med enn gammel ps2 på en hdtv funker heller dårlig.

Jeg tar og skriver opp serienummeret og sjekker om jeg fikk den samme maskinene jeg hadde når jeg får den tilbake.

 

Har lest at denne koden bare skjer med rundt 1% av alle ps3 maskiner, ikke noe rart jeg fikk det da, standard det. Var akkuratt ferdig med xbox360 styret så skjer det her.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...