Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Valg av kondom!?


Gjest Guest_anonymous_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonymous_*

Hei

 

Lurer på om noen har tips til et kondom som er litt større i omkrets en de "vanlige" slagene? Kvier meg litt for å stikke i en sex shop og spørre en tilfeldig kar/dame. Har kikket litt på nettet også, men står liksom ikke så mye nøyaktig om størrelse. Tenkte kanskje noen her kunne komme med noen tips før jeg eventuelt testet noe i blinde fra netttet.

 

Så vidt jeg vet så er normalen på de vanlige "butikk-kondomene" beregnet på en omkrets på rundt 12-13cm? (som vel er gjennomsnitt). Jeg er ca 17 i omkrets (litt avhengig av "dagsform" :). Dog har jeg ikke spesielt lang penis. Ca 15cm. Så det beste hadde vært om det var et kondom som hadde den "vanlige" lengden, men ekstra omkrets.. Men jeg kan leve med et alt for langt kondom, så lenge jeg får bedre plass.

Nå sliter jeg veldig med å få disse "Rimi-kondomene" til å fungere. For det første er det problematisk å få de på, for det andre så har de gått i stykker opp til flere ganger. Største problemet er dog at de er veldig vanskelig å få på og strammer noe inn i helve... så litt av nytelsen blir borte. Litt kjipt også å "miste den" fordi jeg kløner med kondomet. Og ubeskyttet sex vil jeg helst holde meg mest mulig unna, med mindre det er fast partner.

 

Så, er det noen som har erfaring med andre kondomer enn de vanlige man får på Rimi, kiwi, bensinstasjoner osv? Please help.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

De selger RFSU sin Okeido/Grande på større dagligvareforretninger/bensinstasoner. Denne har litt større omkrets, men er også litt lenger enn vanlige kondomer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...