Gå til innhold

Høy forbrenning - gene greier?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en vietnamesisk gutt på 18 år og sliter med å legge på meg.

Jeg er 165 høy og veier så vidt 56 kilo, med klær...etter jeg har spist..

det høyeste vekta jeg har klart er 58 kilo, med klær...etter spising...

 

jeg trener oppimot 4-5 ganger i uka, mange rep, som jeg har blitt fortalt er best for meg som vil øke volum

jeg spiser 4 ganger om dagen, og jeg er vietnameser, så jeg spiser en del ris... og masse annet usunt, dette er foreksempel pølser med bacon, kebab, pizza til frokost hver helgdag.

MASSE godteri(hverdag), oppimot 4 liter brus hver dag(masse annet drikke også), over en liter melk dagen,

spiser brød på skolen, drikker kreatin, men allikevel, så klarer jeg ikke å legge på meg...folka jeg kjenner sier det er utrolig jeg ikke legger på meg...(utafor trening er jeg lite aktiv, og jeg driver ikke med noe sport)

 

kan dette være gene greier siden hele familien min veier LITE? det samme gjelder flere generasjoner bakover...

hvis ikke dette er gene greier, kan noen gi meg forslag på hvordan jeg kan legge på meg? (har prøvd å spise sunt)

 

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg er en vietnamesisk gutt på 18 år og sliter med å legge på meg.

Jeg er 165 høy og veier så vidt 56 kilo, med klær...etter jeg har spist..

det høyeste vekta jeg har klart er 58 kilo, med klær...etter spising...

 

jeg trener oppimot 4-5 ganger i uka, mange rep, som jeg har blitt fortalt er best for meg som vil øke volum

jeg spiser 4 ganger om dagen, og jeg er vietnameser, så jeg spiser en del ris... og masse annet usunt, dette er foreksempel pølser med bacon, kebab, pizza til frokost hver helgdag.

MASSE godteri(hverdag), oppimot 4 liter brus hver dag(masse annet drikke også), over en liter melk dagen,

spiser brød på skolen, drikker kreatin, men allikevel, så klarer jeg ikke å legge på meg...folka jeg kjenner sier det er utrolig jeg ikke legger på meg...(utafor trening er jeg lite aktiv, og jeg driver ikke med noe sport)

 

kan dette være gene greier siden hele familien min veier LITE? det samme gjelder flere generasjoner bakover...

hvis ikke dette er gene greier, kan noen gi meg forslag på hvordan jeg kan legge på meg? (har prøvd å spise sunt)

 

takk på forhånd!

 

 

du spiser noe uansett for lite. mange som tror de spiser mye mere enn de gjør...

sanheten er att du må spise veldig mye for å legge på deg muskler.

om du sliter med vektøkning kan produkter som gainer-muntant mass være en ide. havregryn funker også bra billig som pokker også...

 

siden du er soppas aktiv betyr det att du må spise enda mere.

 

syns godt du kan skrive hvor mye du spiser på en dag. vei alt du spiser og rapporter her. så kan vi prøve og hjelpe deg.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Husk at det ikke er noe som heter høy forbrenning, du bruker bare mer kalorier en du spiser.

De som klager på en lav forbrenning spiser bare mer en de beveger seg.

 

Som skrevet over, kom med en liste på hva du faktisk spiser på en dag.

 

Når man skal ha et kcaloverskudd , for eks 40kcal pr kg og man får et tall for eks 3000kcal så blir man ofte overasket over hvor mye mat det faktisk er.

 

 

For deg vil det være ca 2300kcal for å gå opp i vekt med vektløfting.

Du vil neppe bare øke fettprosenten. Det må spiser hver dag uten unntak, det er det som utgjør forskjellen. Brus her og der blir ikke det samme.

2300kcal er ca 5 store middager det, tipper at du ikke spiser det pr dag.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...