Gå til innhold

Hvorfor lagrer Outlook mailene i "sendte elementer" i html-format?


Anbefalte innlegg

Jeg har gjort alt jeg kan av innstillinger for å få outlook til å sende mail i ren tekst. Mottakeren får dem i ren tekst-format, men i mappen "sendte elementer" ligger de i html-format.

 

Noen som vet hvor proglemet ligger?

 

Siden jeg sender som ren tekst, og de lagres i html-format, forsvinner også alt av åpne linjer, og det ser forferdelig stygt ut. Jeg skulle gjerne hatt dem lagret i samme format som jeg sender i, sånn tilfelle jeg får bruk for å sende på nytt e.l.

 

Dette var ikke noe problem før jeg re-installerte maskinen og installerte outlook på nytt, så der er muligens en innstilling jeg har glemt.

 

Håper noen kan hjelpe.

 

PS! Dette gjelder outlook 2002, og ikke outlook express :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

In this situation recommend trying this tool-repair outlook express dbx file,it is free as far as i know,also program keeps all emails, attachments, contacts and other personal information,tool has its own field of application, it represents the last barrier, that separates users from serious losses, that may be provoked by email corruption,can preview the results and make sure, that all needed emails are successfully restored,will restore your mailbox in several minutes and prevent losses for your company,shows an unknown error, when it is opened, there's a way to help you.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...