Gå til innhold

Skal ut i skogen i morgen...


Anbefalte innlegg

Skal ut i skogen i morgen med en veninne av meg, og trenger litt inspirasjon. Hva slags bilder kan jeg ta som ser bra ut? Jeg er ikke veldig rutinert med hverken modell eller oppsatte bilder, så jeg håpte dere kunne komme med noen tips. Jeg kommer til å ta med meg 2 blitser (580 + 430). Hun tar med litt forskjellige klær og sånn, men jeg vet ikke helt hva jeg skal prøve på.

 

Noen som har noen gode idéer?

Endret av bobbo_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ut i skogen i morgen med en veninne av meg, og trenger litt inspirasjon. Hva slags bilder kan jeg ta som ser bra ut? Jeg er ikke veldig rutinert med hverken modell eller oppsatte bilder, så jeg håpte dere kunne komme med noen tips. Jeg kommer til å ta med meg 2 blitser (580 + 430). Hun tar med litt forskjellige klær og sånn, men jeg vet ikke helt hva jeg skal prøve på.

 

Noen som har noen gode idéer?

hmmm... skeptisk til de klærne ass :grin::p

 

Beklager, jeg kan ikke komme med annen hjelp enn å anbefale deg om å ta en titt på gallerier som ligger rundt om på internett. Mange fine protrettbilder som kan gi inspirasjon...

Lenke til kommentar

Du kan jo tenke på å plassere modellen i situasjoner/posisjoner som virker natulig i de omgivelsene. Beundre en utsikt, sitte på en stubbe, studere en detalj i naturen, hoppe over engrøft/bekk, balansere på steiner over bekk, klatre i tre osv osv.

Eller det stikk motsatte. På tur i ballkjole og høyhelte sko (bare for å illustrere hva jeg mener, er vel litt vel strevsomt), gjøre ting man vanligvis gjør i helt andre omgivelser.

Eller prøve å skape stemninger. Nistepakke i varmt ettermiddagslys, mørk tåkestemning ved "De Dødes Dam".

 

-Lazy

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...