Gå til innhold

Warhammer Online tynnes ut (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forundrer meg ikke, WOW er overlegent og holder seg vell på topp de neste 10 årene

 

Wow er langt fra overlegent, det har dog en trofast fanbase.

Wow er :

 

*Kjedelig i lengden.

*Svært lite nyskapende.

*Restriktiv karakterutvikling.

*Utrolig generisk på Quseting (fetch me that, kill me that etc).

 

Men heldigvis så var wow så og si et ferdig produkt når det kom ut, selv med mange patcher og en del nerfing så er spillet fortsatt veldig spillbart, dog det passer ikke for alle.

Lenke til kommentar
Forundrer meg ikke, WOW er overlegent og holder seg vell på topp de neste 10 årene

 

Wow er langt fra overlegent, det har dog en trofast fanbase.

Wow er :

 

*Kjedelig i lengden.

*Svært lite nyskapende.

*Restriktiv karakterutvikling.

*Utrolig generisk på Quseting (fetch me that, kill me that etc).

 

Men heldigvis så var wow så og si et ferdig produkt når det kom ut, selv med mange patcher og en del nerfing så er spillet fortsatt veldig spillbart, dog det passer ikke for alle.

 

Delvis enig i det.

Lenke til kommentar
*Kjedelig i lengden.

*Svært lite nyskapende.

*Restriktiv karakterutvikling.

*Utrolig generisk på Quseting (fetch me that, kill me that etc).

 

Alt dette stemmer jo for WAR (og andre MMO-er) også, bare at mekanikken er seigere, innholdet mindre og problemene flere enn i WoW. Og deri ligger forklaringen.

Lenke til kommentar

Jepps, ble mye raskere lei warhammer online en WoW. Etter å ha tenkt over dette ganske lenge tror jeg det først og fremst er AH og måten yrke fungerte på som fungerte så bra i WoW. Ent ting til som WoW har er utrolig artige instancer man kan gjøre sammen med andre (Er jo noen i warhammer, men mens jeg spillte var disse veldig buggete og ikke minst på kanten av å være dårlige).

 

Warhammer virket veldig lovendet første månedene, men så kom det ikke mer der WoW bare låste meg mer og mer fast.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Ingen over, ingen ved siden av.. AoC har virkelig tatt seg opp etter en uvanlig "dårlig" start.. De som ikke har vært innom AoC siden launch, burde ta seg turen innom Hyboria igjen.. Jeg var skeptisk etter å ha vært med fra begynnelsen, med en liten pause, til å begynne igjen, men jeg angrer absolutt ikke på det..

Lenke til kommentar

Hvor mange spillere hadde WOW etter et halvt år? Av artikkelen virker det som at de hadde svært mange flere enn det WAR har nå og at alt så veldig mye "lysere" ut da. Skulle gjerne sett noen tall. Etter det jeg har fått med meg var ikke WOW så enormt etter et halvt år, men det har bygd seg svært mye opp over tid.

Lenke til kommentar

Bah, hvem brys seg om andre spill andre spiller? Så lenge du har funnet et spill og har det gøy er det det som teller.

Om det er 10millioner spillere eller 1000 på serverene har lite betydning.

 

Er takknemmelig for at WOW finnes. Den fungerer som et glimmrende spam filter mot drittunger for andre spill. :thumbup:

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Dette overrasker meg ikke noe særlig. Det er mange som prøver å være svært nyskapende og grensesprengende, og disse bitene bruker å fungere en stund. Problemet er bare at når man har vent seg til den biten ser man fort at resten av spillet er samme ganle spill vi har spilt i årevis. AoC fokuserte veldig på kamper i sanntid, og den biten fikk de ganske bra til. Problemet er bare at resten av spillet var utrolig kjedelig for meg. WAR fokuserte mye på PvP, men er i bunn og grunn ikke noe nytt. I stedet for å fokusere 80/20 på PvE fokuserte det 80/20 på PvP.

 

Når skal vi få noe som er bra gjennomført hele veien?

Lenke til kommentar
Om det er 10millioner spillere eller 1000 på serverene har lite betydning.

 

Har stor betydning for hvor mye nytt som kommer, hvor bra support blir oppretholdt osv osv.

 

Jeg tenkte på om det avgjør om spillet er gøy eller ikke. Mangen WoW fans forsvarer at den er så jævla bra bare fordi den har mest antall spillere.

Lenke til kommentar
Hvor mange spillere hadde WOW etter et halvt år? Av artikkelen virker det som at de hadde svært mange flere enn det WAR har nå og at alt så veldig mye "lysere" ut da. Skulle gjerne sett noen tall. Etter det jeg har fått med meg var ikke WOW så enormt etter et halvt år, men det har bygd seg svært mye opp over tid.

Det er stor forksjell på hva MMO markedet er nå i forhold til hva det var da wow kom. WAR hadde flere spillere på en mnd (eller så) enn hva WOW hadde etter rundt et år. Husker ikke de nøyaktige tallene i hodet lenger... Forskjellen er at WAR går nedover mens WOW gikk oppover, gjevnt og fort. WAR var gøy til å begynne med, men det trenger mer tid for å holde på folk i lengden. Jeg kommer nok til å spille det igjen, for jeg hadde det utrolig gøy med det, men ikke før det har modnet seg mer.

MMO-bobla har vel vært i ferd med å sprekke lenge, alikevell er det flere store mmo på vei inn i markedet.

Markedet styres av hvilket spill som finnes. Ikke vice versa.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Du sier noe der. Markedet nå er mye hardere enn da WOW kom ut ja. Mye å velge i og som regel "klarer" ikke en "normal" gamer å holde på med mere enn 1, maks 2, MMORPGs samtidig.

 

For å få den beste spillopplevelsen og minst mulig irritasjon burde man vente rundt 1 år etter at et MMORPG er sluppet. Det har vist seg gang på gang i det siste.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...