kjermy Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 En fyr som hadde to stykk Half-life 2, sendte meg ett av dem... Jeg godtok på den bærbare, siden jeg ikke hadde tatt meg tid til å koble til den stasjonære etter et LAN. Jeg fikk spillet i My Games listen, men kun på den bærbare... Første 2-3 dager etterpå kunne jeg spille det på den stasjonære... Og jeg ville ikke ha det på den bærbare heller... Det rare er at jeg sendte mail, men ingen tok tid til å svare eller hjelpe, før problemet fikset seg selv. Om det ikke var det, men at noen hjalp, kunne de i alle fall sendt mail om at de hadde fikset det... Så kanskje det bare er å vente? Vet ikke om de har kuttet ut helt å svare på mail, eller hva de har gjort...
Bthegreat Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Skrevet 11. mars 2009 (endret) edit Endret 12. mai 2014 av Bthegreat
Bjørnar! Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 (endret) Det første du burde gjøre er å sjekke om e-posten fra steam har havna i Spam-filteret No er det ein stund siden sist eg kjøpte fra steam, men eg meiner at spelet dukka opp med ein gang uten at eg trengte å aktivere noko... Endret 11. mars 2009 av IceWolf
Bthegreat Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 (endret) edit Endret 12. mai 2014 av Bthegreat
Manuel Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Dette må være et eksempel på historisk elendig brukergrensesnitt. Det skal ikke være mulig å gjøre en så ufattelig liten feil (lukke vinduet uten å først sjekke om kvittering har blitt mottatt per e-post) og tape hele kjøpsbeløpet. Du kan jo ta saken opp med kredittkortselskapet (eller banken). Kanskje du på et mystisk vis blir mer interessant hvis distributøren ikke får pengene "sine".
Bthegreat Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Skrevet 5. mai 2009 (endret) edit Endret 12. mai 2014 av Bthegreat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå