Gå til innhold

Trenger tips: HD - Kamera til 5000 - 6000 - Valgt Canon HF-200


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har kikket litt rundt, sett på tester osv. Men føler de er utdaterte å gamle. Uansett så ser jeg det snakkes mye om Canon og Sony. Jeg har i alle fall bestemt meg at jeg skal kunne bruke de minnekortene jeg selv vil. Ikke noe Sony DUO greier så derfor ble HDR-CX11E uaktuelt som så ut som en grei kandidat.

 

Har sett på Sony HDR-CX105E og Canon HF100.

 

Hva synes dere?

Endret av huron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Har kikket litt rundt, sett på tester osv. Men føler de er utdaterte å gamle. Uansett så ser jeg det snakkes mye om Canon og Sony. Jeg har i alle fall bestemt meg at jeg skal kunne bruke de minnekortene jeg selv vil. Ikke noe Sony DUO greier så derfor ble HDR-CX11E uaktuelt som så ut som en grei kandidat.

 

Har sett på Sony HDR-CX105E og Canon HF100.

 

Hva synes dere?

Jeg synes at Panasonic fotjener å bli vurdert ;)

 

F.eks dette:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=103551

Endret av Ravis
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ang. din link: Tekniske data: System NTSC (ikke PAL?)

 

Skal sjekke opp dette, men regner med det er en skrivefeil. Uansett så betyr det ikke så mye for meg.

 

Når får du det forresten? Er spent på å høre fra deg!

 

Multicom har satt opp 31.03 så håper å ha det i slutten av denne uken eller i begynnelsen av neste uke.

Lenke til kommentar
Jeg har også bestemt meg for dette kameraet men de driver jo stadig og utsetter datoen på det? Jeg håper vi har gjort et godt valg hvertfall. :)

 

Jeg har endret min bestilling fra multicom til amentio. Selv om det står det er på lager så har det vært på et annet lager en lokalt. Fikk mail fra amentio at jeg måtte regne med 2 dager ekstra leveringstid. Men hos multicom fikk jeg ikke beskjed om noe. Regner med det blir videresendt fra amentio sitt lager på mandag. Så da har jeg det forhåpentligvis på Onsdag.

Lenke til kommentar

Sukk.. Ingen sporingsnummer i dag heller. Da har jeg det nok ikke før langt ut i neste uke..

 

Imens kan dere sjekke disse linkene:

 

 

Ps eneste forskjellen på HF20 og HF200 er at HF20 har 32gb intern minne i tillegg til muligheten ved å bruke minnekort.

Lenke til kommentar
Er nyskjerrig på å vite om du har fått kameraet, og hvordan det var! :)

 

Jepp. Fikk kameraet i går. Skal gjøre tilgjengelig litt materiell for nedleastning senere i dag. Det fulgte forøvrig ikke med HDMI kabel med Mini-hdmi kontakt.

Batteri kapasiteten ble oppgitt å være 87 min. når det var fulladet så jeg kommer nok til å bestille nytt batteri.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Canon HF10 i new york på BH photo video nå i påsken.

Betalte 600 dollar, i underkant av 4000 kr.

Sinnsykt bra bilde!

 

Kjøpte også ekstra batteri BP809, Raynox 0,3x vidvinkel linse 37mm, Hoya 37mm solfilter og DM-100 ekstern mikrofon.

 

Linsen er the killer, har den alltid på, enter der er sport, intervju, eller pure fun.

 

Uten mikrofonen blir lyden dårlig, mikrofonen er en nødvendighet dersom du skal filme intervjuer eller ta opp musikk ol.

 

Jeg svarer gjerne på spørsmål om utstyret.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...