Gå til innhold

straff og scamming.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7000,- var sykt mye for en virtuell karakter imho..

Politiet har nok helt sikkert andre ting å ta seg av og henlegger saken.

 

Å bastant si at alle som kjøper en lvl 80 ikke kan spille klassen de kjøper blir feil..

Har selv levlet opp en Druid til 70, ble lei den etter en stund, kjøpte en mage på 70 av en bekjent, satt meg ned, leste mage forum etc. kjørte heroics med venner og lå sammen med de andre magene på dps meteret under guildraid..

Levlet den til 80 og er i full sving igjen.

 

 

Jeg kan ikke si at det hindret meg fra å bli en god mage selv om jeg hoppet over levelingen, dog hadde jeg spilt mye fra før så det kan ha litt innvirkning.

 

Om man kjøper en lvl 80 og ikke gidder sette seg ned for å lære klassen går det dritt..

Endret av Actibus
Lenke til kommentar
unødvendig kommentar Erik...

 

har man lyst til det så ser jeg ikke noe feil i det. Det er møkk-kjedelig å levle opp og skaffe seg utstyr, man får så sykt mye igjen for tiden ved å jobbe x antall dager i stedet for å bruke flere mnder. på å skaffe det samme...

Nå spiller jo de fleste wow etter jobben/skolen.

Lenke til kommentar

Jeg dualboxet mage og lock med 1 spell, shadowbolt og frostbolt keyclone. Jeg så aldri locken, var i en minimert vindu.

 

Det er lovlig men jeg kan ikke spille mage eller lock.

Om jeg hadde kjøpt dem hadde jeg ikke kunnet noe mere men da hadde det vært fyfy pga jeg ikke kan klassen.

 

Blir litt relativt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...