Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

kan ikke åpne egenskaper for skjerm...


Anbefalte innlegg

når jeg høyreklikker og trykker egenskaper på skrivebordet står det "Systemansvarlig har deaktivert skjermfunksjonen i Kontrollpanel." har prøvd å gå inn på den på kontrollpanel men det kom akkurat det samme. etter at et spill kræsja har alt blitt forstørra liksom, og nå kan jeg ikke fikse det fordi jeg kan ikke gå inn på egenskaper. noen som vet hvordan jeg kan fikse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forslag 1:

 

- Start, Kjør, skriv gpedit.msc og trykk OK

- Under Brukerkonfigurasjon trykker du på Administrative maler, deretter System

- Her er det en innstilling som heter Hindre tilgang til verktøy for registerredigering. Den står sikkert til Ikke konfigurert

- Dobbeltklikk på denne og velg Deaktivert

 

Forslag 2:

 

Kopier følgende tekst inn i Notepad og lagre den som unlock.reg, og ikke unlock.reg.txt.

 

REGEDIT4

 

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System

]

"DisableRegistryTools"=dword:00000000

 

Alternativt:

 

Kopier regedit.exe filen til desktopén og gi den nytt navn som test.exe og kjør den.

 

Forslag 3:

Samme som 2, bare med: [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]

"DisableRegistryTools"=dword:00000000

Lenke til kommentar

faen det gikk dårlig... når jeg prøvde forslag 1 sto det Finner ikke gpedit.msc. kontroller at du skrev navnet riktig, og prøv på nytt. hvis du vil søke etter en fil, klikker du startknappen og deretter Søk.

 

og når jeg prøvde forslag 2 og 3 sto det Administrator har deaktivert redigering av registret.

 

faen heller....

 

men takk for hjelpen uansett...

Endret av yoye666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...