Gå til innhold

trenger jeg trafikalt gk?/ hvor er det billigst?


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

 

Jeg lurte på en ting, jeg har moped lappen den tok jeg i 2006. Har jeg da behov for å ta en ny trafikalt gk? og i den tiden hadde jeg ikke mørke kjøring i moped lappen.

 

så var det andre, veit noen hvor det er billigst og ta lappen, "kjøretimer" som er rimelig i oslo område?

 

 

Mvh

 

Fantaelskern :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har tatt TGK til mopped så trenger du ikke å ta TGK med bil. TGK er likt for begge.

Men du må ta mørkekjøring før du kan ta lappen, du slipper ikke unna den :p

Men det er mulig å ta mørkekjøring rundt den tiden det er TGK, og skolene tar deg gjerne inn til mørkekjøring. Bare ta en telefon til en kjøreskole.

 

Ditt siste spørsmål om kjøreskoler kan ikke jeg uttale meg om siden jeg ikke bor i Oslo...

 

Natrich

Lenke til kommentar
Hvis du har tatt TGK til mopped så trenger du ikke å ta TGK med bil. TGK er likt for begge.

Men du må ta mørkekjøring før du kan ta lappen, du slipper ikke unna den :p

Men det er mulig å ta mørkekjøring rundt den tiden det er TGK, og skolene tar deg gjerne inn til mørkekjøring. Bare ta en telefon til en kjøreskole.

 

Ditt siste spørsmål om kjøreskoler kan ikke jeg uttale meg om siden jeg ikke bor i Oslo...

 

Natrich

takker for svaren på den første :thumbup:

Lenke til kommentar
Det viktigste med trafikkskolen er ikke hvor mye den koster, men hvor god og seriøs den er. Hjelper ikke om du sparer en hundrelapp per kjøretime hvis kjørelærer sender deg til oppkjøring før du er klar, og du stryker, eller gir uttrykk for at du er mye bedre enn du er.

 

har du noen og anbefale meg?:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...