Gå til innhold

Hva er den kjappeste / mest stabile telefon du har hatt?


Anbefalte innlegg

jeg er sabla lei av "smart" telefoner, og alt av sånn fancy ting som selges nå. jeg kunne tenkt meg en av de gamle stabile telefonene. problemet er at jeg ikke husker hva de gamle telefonene het, eller hvordan de så ut. da håper jeg noen av dere kan hjelpe meg!

merke er av ingen betydning.

kriteriene er:

rask!

behagelig å skrive meldinger med

trenger ikke minnekort eller mp3-avspilling

helst støt og sprutsikker

og helst ikke så stor

selvfølgelig stabil

trenger ikke fargeskjerm

 

eneste jeg husker akkurat nå, er en 5210:

5210.jpg

 

håper det er noen med god husk der ute! :)

Endret av k_flaathe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
iPhonen min er rimelig kjapp og stabil, du må ha kjøpt no dritt som SE, HTC, Nokia eller Samsung. Men fra spøk til enda mer spøk, Philips twist var en av mine aller første mobiler, den var rimelig kjapp og stabil, men derav ingen morro heller.

Har hatt iphone i snart 2 år :)

Den beste telefonen jeg har vært borti er nok Nokia 6110. Husker ikke når jeg kjøpte min, men den er jevnlig i bruk den dag i dag. Og batteritiden slår jo dagens telefoner ned i støvlene. Ellers har jeg en 6210 som også er veldig god. Der kan man skrive meldinger lengre enn 160 tegn, noe jeg har blitt litt for godt vant til.

Jeg synes de blir for store.

 

Sony Ericsson T610.. Den har tålt det aller meste, fra smelling mellom bildører, mistet den fra 2-3 meter ned, dusjet den, kastet den opp og ned det siste året jeg hadde den, mistet den så mange ganger at det ikke kan telles. Den fungerer fortsatt, sjekket i sted :new_woot:

Husker den telefonen. Var ikke det en av de første telefonene med kamera? Mener at mange hadde problemer med joysticken også..?

 

-

Noen som har en formening om Nokia 8210?

Endret av k_flaathe
Lenke til kommentar
Noen som har en formening om Nokia 8210?

 

Har hatt både 8210 og 8850, og det er en grunn til at jeg anbefaler 6110, 6150 og 6210 foran disse.

 

Ofte falt lyden i høyttaleren ut, og like ofte slo den seg av og på. Men det største problemet med den første 8-serien var dårlig kontakt på skjermen. På begge mine telefoner måtte man etter en stund klemme veldig hardt på eller i området rundt skjermen for at den skulle virke. Hvis den virket.

 

Jeg kan ikke skjønne at det vil bli noe bedre av at telefonen har blitt ti år gammel.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar
Husker den telefonen. Var ikke det en av de første telefonene med kamera? Mener at mange hadde problemer med joysticken også..?

 

Har selv hatt T610 som var en kjempetelefon når den kom ut. Men hurtighet og driftsikkerhet er ikke de to tingene den er kjent for. Vet om flere som fikk problemer med joysticken, og min sluttet å registrere høyre og oppover skikkelig etter halvannet år med normal bruk.

Lenke til kommentar

3110, 3210, 3310 og 3510 var alle gode telefoner, og raske for sin tid. Gamle 3110en min er gitt bort, og er fortsatt i daglig bruk, den er 14 år gammel.

 

3510en er nok den mest driftsikre og den som tåler mest fysisk. Moren min hadde en sånn i daglig bruk i 5 år, og den er nå reservetelefon som plukkes frem innimellom, funker flott.

 

T610 var imponerende på specs, men tastaturet og joysticken ga seg etter hvert. Skjermen var uskarp og den krasjet innimellom, ikke mye å skryte av altså.

 

N95en jeg har nå funker råbra. Den er relativt rask, den har enda ikke krasja, spec-messig var den, og er den meget bra. eneste er at knappene blir slitte og mister fargen. Ikke føles den så veldig dyr heller, men etter å ha skifta deksel for 29kr så er min så god som ny.

Lenke til kommentar

den beste tlf jeg har hatt, var, tro det eller ei min gode og høyt savnede w660! den fikk føle min vrede for ca 6 mnd siden og ble erstattet med en w890... ikke noe i nærheten!

ellers var jeg meget fornøyd med 5110 var det vel... jeppers! det var go tlf sine det!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...