Gå til innhold

Kristne ex-satanister i USA


Anbefalte innlegg

Noen gang sett et intervju med en amerikansk mann som påstår at han har vært satanisk misjonær i 20 år før han ble kristen? Eller en amerikansk kvinne som påstår hun har blitt tatt til fange av satanister og født et barn der som de senere har ofret/drukket blodet til?

 

Jeg har ofte sett det, enten fra de kristnes propagandamaskineri eller i andre dokumentarer og intervjuer. Og jeg blir jo forbannet! For noe tull! Det er jo løgn! Hjernevasking? Det er minimalt med mennesker som er sataniske misjonærer eller prester, og de ofrer hvertfall ikke spedbarn eller drikker blod. Det det er snakk om er hva de kristne freaksa ser på som satan og satanisme: utenomekteskapelig sex, homofili, narkotika, vold, kriminalitet osv. Men man blir jo for faen ikke satanist av slikt. Er dette forklaringen?

 

De kristne har lett og lett etter hemmelige sataniske sekter og konspirasjoner i USA, så de så seg vel nødt til å skape noen egne myter om det. De som faktisk er satanister er ikke like spennende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satanistiske pedeofile nettverk, fostre som blir dradd ut av kvinners underliv og menn som parterer fostre er bare tull.

 

Ja det finnes pedofile nettverk, men de er da for faen ikke satanister! Hvorfor kan ikke pedofile være ille nok i seg selv, uten å måtte bli ekstra badass som satanister.

 

Fortell gjerne mer om boken og forfatterinnen, du gir ikke mye informasjon å debattere om.

Lenke til kommentar

Ja jeg leste litt om dette. Er jo bare svindel! Dama lyver så det renner. Hun er tydeligvis med i et feministfellesskap som elsker å lage konspirasjonsteorier. I USA pleier slike mennesker å være nyfrelste kristne, her hjemme er det feminister. Uansett er det bare løgn, hvordan skulle noe slikt klart å skje i Norge uten noen spor? Finnes ikke engang anmeldelser, ikke hundrevis av forsvunne spedbarn, voldtatte kvinnfolk og gravide som har fått ungen dradd ut eksisterer ikke.

 

Blir jævlig provosert av sånt.

 

Satanister er alt mulig, men overhodet uten tilknytning til slike latterlige påfunn. Stort sett er det snakk om uskyldige, kjedelige mennesker som ikke egner seg til å skrive bøker om og tjene penger.

Lenke til kommentar
Så professor Eva Lundgrens forskningsrapport (bok) om satanistiske overgrep

 

"La de små barn komme til meg. Barns erfaringer med seksuelle og rituelle overgrep"

 

er bare tull alt sammen ?

Ja, det er bare tull. Den boken har blitt ingen troverdighet.

 

Og før noen sier at Eva Lundgren ble frikjent for uhederlig forskning, så må jeg påpeke hva som ligger i begrepet "uhederlig" i den sammenhengen. Det er plagiat, forfalskning, ta æren for andres verker, og lignende. Frikjennelsen har ingenting å gjøre med om bøkene hennes er god forskning eller ikke.

 

For de er elendig forskning, som tar komplett upålitelige vitner og kilder på alvor, og rører det sammen med resulterende fantastiske implikasjoner. Men det er ikke ulovlig å være en dårlig forsker.

Lenke til kommentar
Så professor Eva Lundgrens forskningsrapport (bok) om satanistiske overgrep

 

"La de små barn komme til meg. Barns erfaringer med seksuelle og rituelle overgrep"

 

er bare tull alt sammen ?

Ja, det er bare tull. Den boken har blitt ingen troverdighet.

 

Og før noen sier at Eva Lundgren ble frikjent for uhederlig forskning, så må jeg påpeke hva som ligger i begrepet "uhederlig" i den sammenhengen. Det er plagiat, forfalskning, ta æren for andres verker, og lignende. Frikjennelsen har ingenting å gjøre med om bøkene hennes er god forskning eller ikke.

 

For de er elendig forskning, som tar komplett upålitelige vitner og kilder på alvor, og rører det sammen med resulterende fantastiske implikasjoner. Men det er ikke ulovlig å være en dårlig forsker.

 

Er ikke så sikker på det du,

 

I kjærlighetsløse familier (dvs. gudløse familier) oppstår "djevelske" overgrep på barn.

 

NT > Gud er kjærlighet, og den som blir i kjærligheten, blir i Gud og Gud i ham.

 

Les litt familiepsykologi :)

Endret av IHS
Lenke til kommentar
Er ikke så sikker på det du,

 

I kjærlighetsløse familier (dvs. gudløse familier) oppstår "djevelske" overgrep på barn.

 

NT > Gud er kjærlighet, og den som blir i kjærligheten, blir i Gud og Gud i ham

 

Les litt familiepsykologi :)

 

Vel, da er "satanistene" som de kristne omtaler, gaaanske annerledes enn virkelighetens satanister. Om man ikke er hjernevasket av propagandamaskineriet som media skapte på nittitallet, så skjønner man fort at disse folka er ganske ufarlige.

Lenke til kommentar
Er ikke så sikker på det du,

 

I kjærlighetsløse familier (dvs. gudløse familier) oppstår "djevelske" overgrep på barn.

 

NT > Gud er kjærlighet, og den som blir i kjærligheten, blir i Gud og Gud i ham.

 

Les litt familiepsykologi :)

Nå kommer du med tomme argumenter.

 

I kjærlighetsløse familier lever det en gruppe individer hvor ingen av dem er istand til å føle kjærlighet. Det er ikke tilfelle i gudløse familier (ateistiske familier), paganistiske familier, hedenske familier og satanistiske familier.

 

I gudeløse familier er kjærligheten like viktig som alle andre familier. "Djevelske" overgrep på barn er et religiøst begrep som ikke finnes i virkeligheten.

 

Kjærlighetsløse famlier er IKKE det samme som gudløse familier.

 

Man må være en mektig idiot for å innbille seg det.

 

Dessuten tror jeg kjærlighetsløse familier er en myte, noen bevis på at det noensinne har eksistert?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Er ikke så sikker på det du,

 

I kjærlighetsløse familier (dvs. gudløse familier) oppstår "djevelske" overgrep på barn.

 

NT > Gud er kjærlighet, og den som blir i kjærligheten, blir i Gud og Gud i ham.

 

Les litt familiepsykologi :)

Det svaret har ingenting med noe å gjøre. Det jeg sa var at Eva Lundgrens forskning spesifikt ikke er troverdig.

 

Men om det er snakk om mer troverdig forskning så har i alle fall jeg forstått det slik at antall og grovhet av overgrep statistisk sett går oppover dess mer lukket/trangt samfunnet rundt er. Ergo finner man mer overgrep i f.eks lukkede kristne sekter, enn i resten av samfunnet. Og det er med å forklare hvorfor man finner såpass mye overgrep i blandt katolske prester. Uten at dette har noe med troen å gjøre.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar
Er ikke alt satanisme som ikke er kristendom, nærmest per definisjon, iallfall fra et kristent perspektiv? :p

I en ordrett forstand, ja. Til og med konkurrerende former for kristendom er satanisk, hvis man leser Bibelen rett nok.

 

Så sant så sant, hvis man leser den rett nok så finner man til og med at man skal slå barna sine og det går ikke imot bibelen. Har til og med hørt fedre sagt det....skremmende.

Men moralen er man finner det man vil. Det er vi mennesker ekspert på.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Satanisme har vell bare et dårlig rykte siden de fleste oppfatter det som djeveldyrkelse.

Det er ikke så rart da, det ligger jo i ordet.

 

Og er det snakk om et fenomen som ikke er djeveldyrkelse, eller iallfall har noe med djevelen å gjøre, så burde man vel strengt tatt ikke kalle det satanisme.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...