tommykake Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Hei. Har problemer med min helt nye pc. Når jeg f.eks starter opp Limewire, blir hele skjermen grønn og jeg må reboote. Har snakket med komplett support, og de trodde skjermkortet hadde fått seg en smell. Tenkte jeg bare skulle poste her først for å se om noen vet hva problemet er/evt. har en løsning. PC Specs: OS: Win Vista Home Premium Skjermkort: EVGA GeForce GTX 280 1GB Superclocked, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 512bit. Minne: Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2, 4096MB Hdd: 2stk Western digital (500gb og 1TB) Siter Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hva annet enn limewire er det som klikker da? Får du alltid kommet deg inn i windows og styre rundt før det "klikker"? Endret 9. mars 2009 av Bentus Siter Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Sjekk tempen på kortet med nvidia sitt system monitor, last ned en demo av 3d mark og sjekk om du får samme feil da. Høres ut som et defekt kort,men kan jo være en driverfeil. Endret 9. mars 2009 av Skagen OT. Siter Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Prøv som han over sier. Hvilken driver bruker du foresten? Endret 9. mars 2009 av Skagen OT. Siter Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Et par innlegg med spam og off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.