Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finnes det en kvinne som dette ?


Gjest hansomlurer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Big_bang
Hun røyker ikke, snuser ikke, drikker ikke mye og banner ikke.

Ooooog der kan vi stryke alle nord for sør-trøndelag

 

+ de fleste på indre østlandet ;)

 

Tror alle jentene/damene i heile norge røyk på den :p

 

Det eneste du sitter igjen med nu er alle bortskjemte pappa jenter, og de fyller ikke noen av de andre kravene dine.

Ergo du e fuckt ;)

Lenke til kommentar
Hun må være intelligent, jordnær, tåle en uenighet/ krangel uten å bli sur eller holde det mot meg på et senere tidspunkt.

Hun kan ikke begynne og tvile på forholdet på grunn av den minste ting, da er hun ikke noe for meg.

Hun må søke løsninger, ikke problemer, og fokusere på det positive, ikke det negative(innenfor rimelighetens grenser såklart).

...osv osv...

Du, det er jo kvinnfolk som bruker å lage sånne lister, ikke menn! Men du er kanskje dessverre unntaket...

Lenke til kommentar
Hun må være intelligent, jordnær, tåle en uenighet/ krangel uten å bli sur eller holde det mot meg på et senere tidspunkt.

Hun kan ikke begynne og tvile på forholdet på grunn av den minste ting, da er hun ikke noe for meg.

Hun må søke løsninger, ikke problemer, og fokusere på det positive, ikke det negative(innenfor rimelighetens grenser såklart).

Hun må oppføre seg voksent.

Hun er ikke bortskjemt eller forfengelig.

Hun går ikke rundt med skyhøye forhåpninger til meg eller andre mennesker, hun surmuler eller klager ikke i utide. Hun maser aldri på meg, bare hvis jeg ikke har gjort noe jeg har lovet.

Hun må ha egne meninger, et eget liv, MEN hun må være enig med meg i de viktigste tingene i livet.

Hun må være trofast og pålitelig.

Hun må være omsorgsfull og ha antenner for andre menneskers følelser, særlig mine selvsagt.

Hun ville aldri såre meg, selv ikke i affekt.

Hun er 100 % ærlig, og hun skjuler aldri noe fra meg, jeg trenger aldri gjette på hva hun føler eller mener.

Hun vet at alle har sine problemer, selv de som alltid smiler.

Hun er en naturlig skjønnhet, som gjerne går ut av døra uten sminke og samtidig ser bra ut.

Hun er fornøyd med seg selv, og har selvtillit, selv om hun ikke ligner en filmstjerne.

Hun trenger ikke ha en modellkropp, men hvis hun har det, viser hun den ikke fram for alle, eller bruker den for å oppnå noe.

Hun kler seg aldri utfordrende eller fremstår som promiskuøs.

Hun røyker ikke, snuser ikke, drikker ikke mye og banner ikke.

Hun er feminin.

Hun tar vare på seg selv og helsen.

Hun er ikke overvektig, men hun har kvinnelige former. Jeg har heller ikke urealistiske forventninger til kroppen hennes.

Hun må være ekte, hun kan ikke ha silikon eller "unødvendig" plastisk kirurgi.

Hun er hjemmekjær og ferdig med å tulle rundt på byen til langt på natt.

 

Hei! Her er jeg!

Lenke til kommentar

@LC: Jeg visste du ikke var helt fornøyd med at typen din sa en dame på TV var deilig!

Forresten tror jeg ikke han ville hatt deg med dine meninger om fleshlight med tanke på alt det andre han forventer. :p

 

For de som ikke skjønte noe av dette skrev hun noe i andre tråder.

 

Til trådstarter: Som mange andre sier. Hvis hun finnes tviler jeg på at du er den som får henne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Gjør deg selv en tjeneste: Slutt å lete etter perfeksjon. Ingen er perfekt. Elsk dem, ikke på tross av, men FOR sine uperfektheter.

 

Akkurat dette burde vel være som et autosvar til alle som lager slike tråder, flere ganger i uka.

Lenke til kommentar
Hun må være intelligent, jordnær, tåle en uenighet/ krangel uten å bli sur eller holde det mot meg på et senere tidspunkt.

Hun kan ikke begynne og tvile på forholdet på grunn av den minste ting, da er hun ikke noe for meg.

Hun må søke løsninger, ikke problemer, og fokusere på det positive, ikke det negative(innenfor rimelighetens grenser såklart).

Hun må oppføre seg voksent.

Hun er ikke bortskjemt eller forfengelig.

Hun går ikke rundt med skyhøye forhåpninger til meg eller andre mennesker, hun surmuler eller klager ikke i utide. Hun maser aldri på meg, bare hvis jeg ikke har gjort noe jeg har lovet.

Hun må ha egne meninger, et eget liv, MEN hun må være enig med meg i de viktigste tingene i livet.

Hun må være trofast og pålitelig.

Hun må være omsorgsfull og ha antenner for andre menneskers følelser, særlig mine selvsagt.

Hun ville aldri såre meg, selv ikke i affekt.

Hun er 100 % ærlig, og hun skjuler aldri noe fra meg, jeg trenger aldri gjette på hva hun føler eller mener.

Hun vet at alle har sine problemer, selv de som alltid smiler.

Hun er en naturlig skjønnhet, som gjerne går ut av døra uten sminke og samtidig ser bra ut.

Hun er fornøyd med seg selv, og har selvtillit, selv om hun ikke ligner en filmstjerne.

Hun trenger ikke ha en modellkropp, men hvis hun har det, viser hun den ikke fram for alle, eller bruker den for å oppnå noe.

Hun kler seg aldri utfordrende eller fremstår som promiskuøs.

Hun røyker ikke, snuser ikke, drikker ikke mye og banner ikke.

Hun er feminin.

Hun tar vare på seg selv og helsen.

Hun er ikke overvektig, men hun har kvinnelige former. Jeg har heller ikke urealistiske forventninger til kroppen hennes.

Hun må være ekte, hun kan ikke ha silikon eller "unødvendig" plastisk kirurgi.

Hun er hjemmekjær og ferdig med å tulle rundt på byen til langt på natt.

 

Det du trenger er en bikkje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...