Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finnes det en kvinne som dette ?


Gjest hansomlurer

Anbefalte innlegg

Gjest hansomlurer

Hun må være intelligent, jordnær, tåle en uenighet/ krangel uten å bli sur eller holde det mot meg på et senere tidspunkt.

Hun kan ikke begynne og tvile på forholdet på grunn av den minste ting, da er hun ikke noe for meg.

Hun må søke løsninger, ikke problemer, og fokusere på det positive, ikke det negative(innenfor rimelighetens grenser såklart).

Hun må oppføre seg voksent.

Hun er ikke bortskjemt eller forfengelig.

Hun går ikke rundt med skyhøye forhåpninger til meg eller andre mennesker, hun surmuler eller klager ikke i utide. Hun maser aldri på meg, bare hvis jeg ikke har gjort noe jeg har lovet.

Hun må ha egne meninger, et eget liv, MEN hun må være enig med meg i de viktigste tingene i livet.

Hun må være trofast og pålitelig.

Hun må være omsorgsfull og ha antenner for andre menneskers følelser, særlig mine selvsagt.

Hun ville aldri såre meg, selv ikke i affekt.

Hun er 100 % ærlig, og hun skjuler aldri noe fra meg, jeg trenger aldri gjette på hva hun føler eller mener.

Hun vet at alle har sine problemer, selv de som alltid smiler.

Hun er en naturlig skjønnhet, som gjerne går ut av døra uten sminke og samtidig ser bra ut.

Hun er fornøyd med seg selv, og har selvtillit, selv om hun ikke ligner en filmstjerne.

Hun trenger ikke ha en modellkropp, men hvis hun har det, viser hun den ikke fram for alle, eller bruker den for å oppnå noe.

Hun kler seg aldri utfordrende eller fremstår som promiskuøs.

Hun røyker ikke, snuser ikke, drikker ikke mye og banner ikke.

Hun er feminin.

Hun tar vare på seg selv og helsen.

Hun er ikke overvektig, men hun har kvinnelige former. Jeg har heller ikke urealistiske forventninger til kroppen hennes.

Hun må være ekte, hun kan ikke ha silikon eller "unødvendig" plastisk kirurgi.

Hun er hjemmekjær og ferdig med å tulle rundt på byen til langt på natt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare et svar på dette spm, og det er: NEI

 

Kvinnen du beskriver over eksisterer desverre ikke.

However finnes det veldig mange kvinner der ute som innehar mange av de kvalitetene du lister opp, men det finnes ingen som har alle.

 

Så hvis det er malen du går etter for å finne deg ei jente, så har du desverre allerede tapt jakten. :/

Ikke vær så nøye på spesifike krav. Bli kjent med de jentene du vil, så vil du fort merke om det er jenta for deg eller ikke, uavhengig av spesifike punkter. :)

Lenke til kommentar

Høyres ut som ein robot laga av deg sjølv. Og for å stille eit bedre spørsmål, kan du love det samme?

 

Det er ikkje dei gode sidene man legger merke til i ein person først, bare dei negative tinga. Fokuser på det som er bra sjølv.

 

Edit: Desuten høyrest det ut som du ønsker deg en kvinne uten egne friheiter som vandrer rundt under eit laken(burka maybe?)

Endret av Tygg3n
Lenke til kommentar

Det må være kjipt å ha en check-liste over hvordan dame man har lyst på... Da vil man jo automatisk bryte opp jentas kvaliteter og vurdere dem enkeltvis, altså ikke se på jentas helhetlig karakter.

 

Derfor må vel være bedre å dra ut med blanke ark og heller satse på jenter som fanger din interesse? Da blir positive ting et pluss, ikke et standard.

 

Så tenk heller slik "Hun banner litt mye, men so what, hu virker jo kul!" i stedet for "Banner: stryk. Omsorgsfull: check!"

Lenke til kommentar
Hun må være intelligent, jordnær, tåle en uenighet/ krangel uten å bli sur eller holde det mot meg på et senere tidspunkt.

Hun kan ikke begynne og tvile på forholdet på grunn av den minste ting, da er hun ikke noe for meg.

Hun må søke løsninger, ikke problemer, og fokusere på det positive, ikke det negative(innenfor rimelighetens grenser såklart).

Hun må oppføre seg voksent.

Hun er ikke bortskjemt eller forfengelig.

Hun går ikke rundt med skyhøye forhåpninger til meg eller andre mennesker, hun surmuler eller klager ikke i utide. Hun maser aldri på meg, bare hvis jeg ikke har gjort noe jeg har lovet.

Hun må ha egne meninger, et eget liv, MEN hun må være enig med meg i de viktigste tingene i livet.

Hun må være trofast og pålitelig.

Hun må være omsorgsfull og ha antenner for andre menneskers følelser, særlig mine selvsagt.

Hun ville aldri såre meg, selv ikke i affekt.

Hun er 100 % ærlig, og hun skjuler aldri noe fra meg, jeg trenger aldri gjette på hva hun føler eller mener.

Hun vet at alle har sine problemer, selv de som alltid smiler.

Hun er en naturlig skjønnhet, som gjerne går ut av døra uten sminke og samtidig ser bra ut.

Hun er fornøyd med seg selv, og har selvtillit, selv om hun ikke ligner en filmstjerne.

Hun trenger ikke ha en modellkropp, men hvis hun har det, viser hun den ikke fram for alle, eller bruker den for å oppnå noe.

Hun kler seg aldri utfordrende eller fremstår som promiskuøs.

Hun røyker ikke, snuser ikke, drikker ikke mye og banner ikke.

Hun er feminin.

Hun tar vare på seg selv og helsen.

Hun er ikke overvektig, men hun har kvinnelige former. Jeg har heller ikke urealistiske forventninger til kroppen hennes.

Hun må være ekte, hun kan ikke ha silikon eller "unødvendig" plastisk kirurgi.

Hun er hjemmekjær og ferdig med å tulle rundt på byen til langt på natt.

 

kresen du er?:p

Lenke til kommentar
Hun må være intelligent, jordnær, tåle en uenighet/ krangel uten å bli sur eller holde det mot meg på et senere tidspunkt.

Hun kan ikke begynne og tvile på forholdet på grunn av den minste ting, da er hun ikke noe for meg.

Hun må søke løsninger, ikke problemer, og fokusere på det positive, ikke det negative(innenfor rimelighetens grenser såklart).

Hun må oppføre seg voksent.

Hun er ikke bortskjemt eller forfengelig.

Hun går ikke rundt med skyhøye forhåpninger til meg eller andre mennesker, hun surmuler eller klager ikke i utide. Hun maser aldri på meg, bare hvis jeg ikke har gjort noe jeg har lovet.

Hun må ha egne meninger, et eget liv, MEN hun må være enig med meg i de viktigste tingene i livet.

Hun må være trofast og pålitelig.

Hun må være omsorgsfull og ha antenner for andre menneskers følelser, særlig mine selvsagt.

Hun ville aldri såre meg, selv ikke i affekt.

Hun er 100 % ærlig, og hun skjuler aldri noe fra meg, jeg trenger aldri gjette på hva hun føler eller mener.

Hun vet at alle har sine problemer, selv de som alltid smiler.

Hun er en naturlig skjønnhet, som gjerne går ut av døra uten sminke og samtidig ser bra ut.

Hun er fornøyd med seg selv, og har selvtillit, selv om hun ikke ligner en filmstjerne.

Hun trenger ikke ha en modellkropp, men hvis hun har det, viser hun den ikke fram for alle, eller bruker den for å oppnå noe.

Hun kler seg aldri utfordrende eller fremstår som promiskuøs.

Hun røyker ikke, snuser ikke, drikker ikke mye og banner ikke.

Hun er feminin.

Hun tar vare på seg selv og helsen.

Hun er ikke overvektig, men hun har kvinnelige former. Jeg har heller ikke urealistiske forventninger til kroppen hennes.

Hun må være ekte, hun kan ikke ha silikon eller "unødvendig" plastisk kirurgi.

Hun er hjemmekjær og ferdig med å tulle rundt på byen til langt på natt.

:dontgetit:

Endret av ole-c
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...