Gå til innhold

Faller ut av nettet.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har et nogetlunde merkelig problem med hjemmenettverket mitt. Jeg sitter med en 20Mbps/3,6Mbps linje fra Canal Digtal og jeg bruker en Linksys WRT54GL med tomato firmware.

 

Vi er gjennomsnittlig 3 stk koblet til nettverket, hvorav 2 trådløse og 1 (som er meg) er kablet.

 

Problemet jeg sitter med er at jeg ved bruk av høy båndbredde blir på en måte frakoblet nettet.

Hvis jeg laster ned på maks eller spiller Warcraft over Garena-platformen blir jeg frakoblet. Jeg har alle nettverksinnstillgene som jeg hadde hele tiden ( standard gateway, ip, dns, osv) men på forbindelsen står det at jeg bare har lokalt. Prøver jeg å resette nettverksadapteren, klikker explorer. Jeg kommer heller ikke innpå routeren min når det skjer. Eneste måten jeg kan få nett på er å restarte dataen. Og det tar ofte nærmest 30 minutter.

 

Noe som er nevneverdig er at alle andre PC-er på nettverket fortsatt har nett mens dette skjer med meg.

 

Specs:

Kjører vista 64-bit ultimate og har ganske up-to-date hardware.

Endret av Hawtz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...