Gå til innhold

Sliter med å komme ombord i ubåt i Lego Batman


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg driver og spiller Lego Batman på pc, men det er en ting jeg sliter med og det er og komme meg inn på villains kapittel 2 (ubåten) det kommer ikke opp en pil som gjør at jeg kan hoppe oppi ubåten.

 

Noen som vet hvordan jeg gjør det?

 

På fårhond takk

Endret av TSP
Endret emnetittel fra "Lego Batman PC" til "Sliter med å komme ombord i ubåt i Lego Batman" for å gjøre den mer beskrivende. - TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen til Diskusjon.no catja90.

 

Om du ikke allerede har gjort det vil jeg anbefale deg å sette deg inn i forumets nettikette og våre retningslinjer. Det kan og være en fordel å gå gjennom kategorioversikten for å se hvilke kategorier vi har å tilby her. Diskusjon.no er et forum hvor man kan diskutere stort sett alt - inkludert PC-spill som man gjør i kategorien for det, under hovedkategorien "Spill".

 

Tråden var feilpostet i kategorien "Sosialt" og er blitt flyttet til riktig kategori; "PC-spill".

 

Jeg endret og emnetittelen på tråden din. Les om hva som kjennetegner en beskrivende emnetittel her: https://www.diskusjon.no/topic/1868195-nettiketten-fra-2000-tallet/#emne

 

Jeg ønsker deg lykke til videre på forumet og håper du ellers har en fin dag! ;)

 

Ikke svar på dette innlegget eller kommenter modereringen som ble gjort i denne tråden. Om det er noe du lurer på når det gjelder forumet - eller du er uenig i modereringen - gi lyd fra deg ved å sende en personlig melding (PM) til meg.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Du kan jo sjekke youtube:

 

Kapittel 1 del 1/2

 

Kapittel 1 del 2/2

 

Kapittel 2 del 1/2

 

Kapittel 2 del 2/2

 

Håper dette hjelper. :)

 

Hjelpet meg desverre lite :(

Jeg må vite hva som skjer før de får opp den grønne skjermen i begynnelsen på filmene

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...