Gå til innhold

Skal kjøpe meg en ny bærbar

Sjel

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar PC nå, men jeg vet ikke helt hva som må være i den.

Kravet jeg stille til PC'en er at den driver Age of Conan smoothe, helst på fullt.

Det må vere en ganske dugelig gaming PC.

Budsjettet mitt er på ca 15000, pluss minus.

Det jeg lurte på var om det var noen som hadde giddet å skrive opp en liste med hva som må vere inni den, eller bare finne en bærbar som er god nok til mitt bruk.

Takk.

Lenke til kommentar
Annonse

Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar PC nå, men jeg vet ikke helt hva som må være i den.

Kravet jeg stille til PC'en er at den driver Age of Conan smoothe, helst på fullt.

Det jeg lurte på var om det var noen som hadde giddet å skrive opp en liste med hva som må vere inni den, eller bare finne en bærbar som er god nok til mitt bruk.

Takk.

hei kjøp deg en acer aspire 5535 :)

Endret av mads89
Lenke til kommentar

Takk.

acer aspire 5535 er vel ikke akkurat en gaming laptop tho.. Ser ikke ut som om den kan drive Age of Conan noe serlig heller..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...