Gå til innhold

Rense bærbar PC med trykkluft på boks?


Anbefalte innlegg

Har to bærbare PCer her hjemme som begynner å bli ganske støvete. Virker som om det er mye støv inne i selve maskinen, er også endel i vifter, under tastene på tastaturet og inne i USB portene. Noen som vet om jeg kan rense disse maskinen ved hjelp av trykkluft på boks? Hvordan skal jeg gjøre dette? Hvor skal jeg spyle? Kan jeg spyle vifter, tastatur og andre åpninger? Kan det ikke ødelegge noe?

 

Håper på raske svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har to bærbare PCer her hjemme som begynner å bli ganske støvete. Virker som om det er mye støv inne i selve maskinen, er også endel i vifter, under tastene på tastaturet og inne i USB portene. Noen som vet om jeg kan rense disse maskinen ved hjelp av trykkluft på boks? Hvordan skal jeg gjøre dette? Hvor skal jeg spyle? Kan jeg spyle vifter, tastatur og andre åpninger? Kan det ikke ødelegge noe?

 

Håper på raske svar! :)

 

Det funker som bare fy, det er vel egentlig å kalle for obligatorisk vedlikehold. Kjør på, men maskinen må selvfølgelig være av, hvis ikke kan det gå hardt ut over viftene dine. Ha en støvsuger tilgjengelig som med en gang tar opp det som kommer ut.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...