Gå til innhold

Probler med å legge inn film på pc fra videokamera.


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nettop kjøpt Canon FS100. Det fulgte med en hel hau av cder, som ZoomBrowserEX, ImageMixer 3 SE for SD. Jeg foretrekker og legge det inn ved å sette inn minnekortet i pcen og bare dra det over, eller å gjøre det samme med usb kabelen som fulgte med. Så legger jeg det over på pcen. Så åpner jeg Vegas Pro 8.0. Når jeg skal importere filmen inn på vegas, og jeg åpner mappen hvor jeg lagra filmen så finner den ikke den. Altså vegas greier ikke å finne filmene jeg har dratt over fra minnekortet til pcen. Men det funker å bare dra filmen over til Vegas, men da kommer det ikke noe lyd.

Er det noe galt med kameraet eller? Hva må jeg gjøre?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har nettop kjøpt Canon FS100. Det fulgte med en hel hau av cder, som ZoomBrowserEX, ImageMixer 3 SE for SD. Jeg foretrekker og legge det inn ved å sette inn minnekortet i pcen og bare dra det over, eller å gjøre det samme med usb kabelen som fulgte med. Så legger jeg det over på pcen. Så åpner jeg Vegas Pro 8.0. Når jeg skal importere filmen inn på vegas, og jeg åpner mappen hvor jeg lagra filmen så finner den ikke den. Altså vegas greier ikke å finne filmene jeg har dratt over fra minnekortet til pcen. Men det funker å bare dra filmen over til Vegas, men da kommer det ikke noe lyd.

Er det noe galt med kameraet eller? Hva må jeg gjøre?

Takker for svar

Synes alltid det er lurt å legge inn programvaren som følger med først jeg. Canon sin programvare er bra. Det vil nok fungere da.

RandiA

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har nettop kjøpt Canon FS100. Det fulgte med en hel hau av cder, som ZoomBrowserEX, ImageMixer 3 SE for SD. Jeg foretrekker og legge det inn ved å sette inn minnekortet i pcen og bare dra det over, eller å gjøre det samme med usb kabelen som fulgte med. Så legger jeg det over på pcen. Så åpner jeg Vegas Pro 8.0. Når jeg skal importere filmen inn på vegas, og jeg åpner mappen hvor jeg lagra filmen så finner den ikke den. Altså vegas greier ikke å finne filmene jeg har dratt over fra minnekortet til pcen. Men det funker å bare dra filmen over til Vegas, men da kommer det ikke noe lyd.

Er det noe galt med kameraet eller? Hva må jeg gjøre?

Takker for svar

Synes alltid det er lurt å legge inn programvaren som følger med først jeg. Canon sin programvare er bra. Det vil nok fungere da.

RandiA

 

Jeg har gjort det. Når jeg plugger i usb ledningen så åpnes programmet: ImageMixer 3 SE for SD Så legger jeg det inn via det programmet, men da går det ikke å ta filmene ut fra programmet :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...