Gå til innhold

Kommer Fritt Vilt 3 ?


Anbefalte innlegg

Fritt Vilt fikk en oppfølger, Fritt Vilt 2. Tror dere eller håper dere at det kommer en oppfølger til Fritt Vilt 2?

 

 

Det håper jeg!!! :D

 

 

 

PS! Legger ved en link av et intervju med hovedrolleinnehaveren fra Fritt Vilt-filmene:

http://oslopuls.aftenposten.no/film/article85233.ece

 

..så kan dere jo selv vurdere om det kommer en oppfølger! ;)

Endret av Mademoiselle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter min mening skulle de ikke ha laget Fritt Vilt i det hele tatt, så håper ikke det kommer enda en film..

 

Hvorfor ikke? Det er da bare positivt at norsk film prøver seg i skrekk/thriller kategorien også. I Fritt Vilt kombinerer jo manusforfatterne sjangeren med noe klassisk norsk - et høyfjellshotell, ski og snø. Jeg mener nå at Fritt Vilt ble et godt resultat, mye bedre enn jeg hadde ventet. Oppfølgeren var ikke svære greiene, men det produseres jo masse skrekkdritt i USA som er mye dårligere.

 

Husker at noe av det jeg likte dårligst med Fitt Vilt II, var hvordan de misbrukte settingen "skummel oppbygging, skummel musikk, bygges opp mot klimaks **boff** så var det ingenting". Greit å gjøre det slik noen ganger i en skrekkfilm, men her ble det rett og slett oppbrukt etter 4-5 ganger i løpet av kort tid.. Men hvordan endte II'ern igjen? Har glemt det..

 

Og for å være OT, jeg håper de har gjort seg ferdig med Fritt Vilt nå. Ingen krise om det kommer en tredje film, da den mest sannsynlig vil dra inn masse penger til norsk film, men det er vel heller ingenting jeg ser fram til.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er svært positivt å se en film uten Axel Hennie for en gangs skyld, og er stor fan av skrekkfilmer. Men når det er sagt slet jeg meg gjennom både Villmark fordi jeg så den på kino, og selv om jeg var på fylla da jeg så Rovdyr var den så dårlig at jeg holdt på å bli edru igjen. :p Men Fritt Vilt var om mulig enda verre enn de to, sl jeg har ikke engang vurdert den 2'ern.

 

Mitt forslag er å studere de tre filmene jeg har nevnt, se hva som fungerte, se hva som ikke fungerte og ta den helt ut i en helt nye film. Villmark pløyde gjennom den ene klisjéen etter den andre på rekke og rad (inkludert Evil Dead, og det sier jo sitt...) uten å få til noe som helst, og Rovdyr forstod ikke helt at det er viktig å bry seg om hovedpersonene om man vil ha en bra film. En vag antydning til at man forsøkte å lage en historie ville heller ikke ha vært så dumt. Husker fint lite av Fritt Vilt bortsett fra at den var så forutsigbar at jeg kjente hele historien før jeg satte i platen.

Lenke til kommentar
Men når det er sagt slet jeg meg gjennom både Villmark fordi jeg så den på kino, og selv om jeg var på fylla da jeg så Rovdyr var den så dårlig at jeg holdt på å bli edru igjen. :p

 

Huh? Du er stor fan av skrekkfilmer, og liker å se norske filmer uten Axel Hennie. Men du liker ikke Villmark? Villmark er nå den beste norske skrekkfilmen jeg har sett (med naboer ikke så langt bak). Og du slet deg gjennom den fordi du så den på kino? (Nå har jeg til gode å se De Dødes Tjern, så hvorvidt den er bedre eller ikke veit jeg ikke)

Lenke til kommentar
De Dødes Tjern er en gammel klassiker. Nydelig.

 

Og har ingen ting med tråden å gjøre.

 

Helt greit for meg om de lager en oppfølger, selv om jeg kanskje syns det hadde holdt med de to som har kommet nå. Men det er vel ofte sånn når en film plutselig har fått to utgaver, så vil man gjerne lage en trilogi.

Det jeg IKKE skjønner er alle de her som hater filmen(e) og bruker mye tid og energi på å poste flere poster her om hvor dårlig filmen er. Menmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...