hvor Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 (endret) hallo, jeg har en suzuki fz som jeg tror suger falsk luft (når jeg gasser dauer den) noen som vet hvorfor??? Endret 7. mars 2009 av hvor
.Butthead. Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Fordi det er ikke tett i pakningene? Prøv med flytende pakning, smør rundt kantene der du mistenker falskluft. Sikker på at det er falsk luft? Ruser den seg veldig når du starter den?
hvor Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 (endret) Fordi det er ikke tett i pakningene? Prøv med flytende pakning, smør rundt kantene der du mistenker falskluft.Sikker på at det er falsk luft? Ruser den seg veldig når du starter den? Er ikke helt sikker på om det er falsk luft men når jeg starter den og tar på choken så ruser den seg veldig. Men hvilkne pakninger er det jeg ska se på da? forgasser? Endret 7. mars 2009 av hvor
.Butthead. Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Forgasser, innsug, reed etc. Du vet vel sånn ca hvor du skal se?
hvor Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 Forgasser, innsug, reed etc.Du vet vel sånn ca hvor du skal se? ja får prøve det da
hvor Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 det er sånn at hvis jeg gasser så dauer den noen som vet hvorfor?
Markelure Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 får å sjekke om det er falskluft kan du vist spraye med startgass der med forgasser osv. har ikke prøvd det, så vet ikke om det fungerer. den skal ruse seg opp når du sprayer med startgass vis det er falskluft vis jeg husker riktig.
.Butthead. Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Kan være flotøren har hengt seg opp, da vil ikke bunnkaret fylle seg med bensin. Da vil den gjøre som du sier, så sjekk den.
Markelure Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 (endret) Kan være flotøren har hengt seg opp, da vil ikke bunnkaret fylle seg med bensin.Da vil den gjøre som du sier, så sjekk den. du kan prøve å dunke litt på bunnkaret i forgasseren utenpå eller åpne forgasseren å sjekke. er smartest å åpne den. la til et bilde av bunnkaret vis du ikke vet hvor det er. Endret 8. mars 2009 av Markelure
.Butthead. Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Men dunk forsiktig så det ikke sprekker. Kan være den har hengt seg opp pga kulde, da kan du prøve med kondensfjerner og la den svive på tomgang litt, slik at det får gå igjennom systemet skikkelig.
.Butthead. Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 (endret) Når jeg tenker meg om kan det være du har for stor dyse også, altså at den drukner når du gir gass. Har du sjekket plugg i det hele? Endret 8. mars 2009 av .Butthead.
hvor Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Skrevet 8. mars 2009 Når jeg tenker meg om kan det være du har for stor dyse også, altså at den drukner når du gir gass.Har du sjekket plugg i det hele? pluggen er litt svart, men jeg har ikke skiftet dyse
Markelure Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 (endret) prøv å bytt pluggen, er ikke alltid så mye som skal til. det er greit å bytte pluggen innimellom. kan jo prøve å rense forgasseren. Endret 8. mars 2009 av Markelure
hvor Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Skrevet 9. mars 2009 (endret) prøv å bytt pluggen, er ikke alltid så mye som skal til. det er greit å bytte pluggen innimellom. kan jo prøve å rense forgasseren. funker nå det var en bitte liten bit i tennpluggen så gjor at det var dårlig gnist Men pluggen blir helt svart må jeg stramme lufteskruen eller slakke den da? Endret 9. mars 2009 av hvor
Markelure Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 hvor mye olje har du i bensinen? pluggen blir svart vis du har for mye.
.Butthead. Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Bytt til mindre dyse om den er svart, tror ikke du får den rett farge ved å bare stille på blandinsskrua.
hvor Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Skrevet 9. mars 2009 hvor mye olje har du i bensinen? pluggen blir svart vis du har for mye. har egen oljetank.
hvor Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Skrevet 9. mars 2009 bare lurer på en ting til, er det lurt å bruke bensin i tennplughullet for at den skal starte lettere?
Markelure Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 det skal jo egentli ikke være nødvendig. men du kan jo gjøre det, men ville heller fått stillt den inn skjikkelig slik at du kan starte den vanlig.
.Butthead. Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Det kan gjøre det mye lettere første gang etter sylinder bytte, men hvis den ikke starter skikkelig etter flere ganger så er det noe som ikke stemmer. Min er langt ifra stilt inn skikkelig, og den starter lett på kicken. Bare "pump" gasshåndtaket et par ganger før du kicker så går det mye lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå