Gå til innhold

BK! På vei til Njåskogen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde et bilde av et lignende motiv her tidligere.

 

Fikk en del kritikk på komposisjon der der som nok også kan være til nytte for deg. Veien blir stående veldig rett frem midt i bildet, sånn at bildet veldig "statisk", om jeg kan si det sånn (alle linjene i bildet, lysstolper, trær, vei, blir gående rett opp/ned).

 

Til meg ble det foreslått å la veien gått ut nede i hjørnet, og det kan kanskje være en ide i ditt tilfellet også.

 

For øvrig kunne du kanskje fått noe mer ut av fargene?

Lenke til kommentar
Er helt enig, men denne gangen var ungene med osv. ikke så lett å "stikke av" med barnevogn

 

Velkjent problem. Det er ikke så lett å finne tid til å kunne dra ut på fotoekskursjon på egenhånd. Med et par unger å passe på, så begrenser jo både mobilitet og kreativ kapasitet for å si det sånn. Nå som jeg forsøker å bli mer bevisst på å ta færre men bedre bilder, er det stadig sjeldnere fotoapparatet finner veien ut av kamerabagen på slike turer, utenom når ungene skal foreviges selvsagt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Er enig i at et lavere, evt. høyere, perspektiv kunne hjulpet. Jeg tror også bildet hadde blitt litt mer spennende hvis du hadde plassert en av ungene et par meter nede på veien så det ser ut som han/hun er ute å går. Tar forbehold om at det ikke er tett trafikk på denne strekningen.

Lenke til kommentar

Syntes himmelen ble litt overeksponert og dominerende her, har litt vanskelig for å se om det skal være et lystig sommer bilde eller et tungt norsk barskog bilde.

 

Om du tar med stativ og drar ut litt senere, kanskje til og med etter at lyktestolpene er på, tror jeg du kan få et knall foto! Selv om jeg selvfølgelig skjønner problematikken med å dra ut i skauen på den tiden av døgnet :p

 

Er jo en flott skog, og godt motiv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...