Gå til innhold

Hjelp til kjøp av skjerm


Broseph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Samsung-skjermen du linker til har fått god kritikk og vil nok fungerer utmerket. Det hadde kanskje vært en idé å si hva du hovedsakelig skal bruke skjermen til? :)

Lenke til kommentar
Samsungen har bedre kontrast også ;)

Kontrasten som er oppgitt er litt som Ghz på en prosessor. Mer salgstriks enn realitet :)

 

Skjermen er forøvrig en av de viktigste komponentene i en PC, anbefaler å legge noen kroner i potten. Kjøper kun NEC selv :) Generelt så får du det du betaler for. Skjermene til BenQ er greie nok, men hvis du er kresen så ville jeg valgt noe annet

Lenke til kommentar
Tilbud på noen av kompletts skjermer satte meg på tanken om å oppgradere skjermen min. Jeg kan desverre svært lite om skjermer, så hva er deres råd? Ser etter ca. 22" til under 2000 kr. Har sett litt på både denne og denne. Noen forslag? Erfaringer?

Jeg har storebroren til t220 og er veldig fornøyd.

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar

Har også Benq E2400Hd og er stort sett fornøyd. Festlig at jeg kjøpte denne skjermen som demovare på Datakjeden for en mnd. siden til fantastiske 2500kr! :mad:

 

Uansett, skjermen er god nok den. HDMI-uttaket er jeg ikke helt fornøyd med, noe tungvint plassering samt at bildet blir noe blasst i HDMI modus. Dette kan godt skyldes skjermkortet da jeg etter en ukelang prosess først i går presterte å få skjermbilde og dermed ikke har rukket å se så mye på div. innstillinger. Bruker også en DVI til HDMI adapter.

Lenke til kommentar
Skjermen er forøvrig en av de viktigste komponentene i en PC, anbefaler å legge noen kroner i potten.

Jeg har ikke så mye penger å legge i potten (derfor taket på 2.000,-):p

 

Takk for alle svar, har bestemt meg for Samsung 22" Wide Syncmaster T220. Så til neste spørsmål;

Anbefalt tilbehør til skjermen er blant annet Skjermkabel DVI M/M 2m. Trenger jeg denne? Hvor mye vil den øke resultatet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...