Gå til innhold

Din favoritt Manga/Anime-karakter


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg fant ikke noen tråd om dette. Så, hva er deres favorittkarakter, og hvorfor? Er det kanskje en karakter som likner litt på deg selv? Hvilke kvaliteter beundrer du osv.

 

Selv liker jeg:

 

MegaTokyo

 

Hayasaka Erika - Denne jenta pleier ofte å si akkurat det jeg tenker og hadde sagt i ulike situasjoner.

 

Tohya Miho - Mystisk, Darkly cute og tegnet i Gothic Lolita-stil. Hun er meget intelligent, manipulerende og har supranormale krefter. Miho spiller både Arcadespill og rollespill, og noen tror at hun er en hacker. Det vites ikke om hun er ond eller faktisk er Dronning av Zombiene. Kanskje hun bare er misforstått?

Hun snakker både engelsk, japansk og leet. Vi finner henne ofte sittende på telefonstolper.

 

Neon Genesis Evangelion

 

Pen pen - Hvordan kan man ikke like en lynende intelligent pingvin som kan lese?

 

Death Note

 

Light - Mens alle andre forguder helten, vil jeg gjerne se verden gå under med den kjekke, intelligente, kalkulerte og onde antagonisten.

 

Ryuk - Den morsomme dødsguden som bare er ute etter god underholdning og epler, så klart. Han har alltid en god kommentar på lager.

Endret av Venom
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, det er alt for mange, vet ikke om jeg klarer å velge ut noen få egentlig :p

 

Märchen Awakes Romance

- Toramizu Ginta, spinkel drømmer med briller og manglende kondis. Drømmer om en verden kalt MäR Heaven og ender til slutt opp i den. Fyren minner jævlig om meg selv, bortsett fra at jeg ikke er spinkel, og ikke har klart å dra til drømmeverdenen min enda.

 

DragonBall

- Son-Gouku, hovedpersonen og min ultimate favoritt innen manga/anime, har lest mangaen flere ganger og sett alt av anime jeg har kommet over og gleder meg sinnssykt til filmen, alt for å få mer Gouku. Fyren er tøff, rettferdig, snill, utenomjordisk, sterk +++

Og søt. Søt må nevnes *elsk*

 

Paradise Kiss

- Isabella, en veldig vakker mann. Transvestitt. Første gang jeg leste mangaen, fikk jeg ikke for meg at det var en mann, for han var slående lik ei dame ^^ Veldig vakker.

- Arashi, digger fyren. Helt fra første rute jeg så ham i, med sikkerhetsnåla gjennom leppa, falt jeg for ham. En av favorittene mine i serien, selv om han tidvis er en skikkelig dritt, er han skikkelig kul også ^^

 

Lilim's Kiss

- Lilim, en pen demonjente som livnærer seg på å suge ut livskraften til gutter via kyss. Manipulerende og sexy, minner om alt for mange jenter i mitt eget liv.

 

Akane-chan Overdrive

- Amamiya/Akane, hovedpersonen. Opprinnelig en gutt, men han svimer av eller noe og sjela tar seg en luftetur og ender på merkelig vis opp i kroppen til ei jente som har vært i koma i 3 måneder. Fyren opplever "alle" gutters drøm, å få være ei jente, men finner ut at livet er ikke bare en dans på roser selv om han plutselig har en jentekropp å kose seg med. Han lærer noe av det hele og jeg liker fyren jævlig godt egentlig. Måten han er på gjennom hele serien. Ah, herlig!

 

 

Jeg kunne nevnt mange fler, men jeg velger å stoppe her :p

Lenke til kommentar

Iroh (fra Avatar - The last Airbender) på grunn av klokheten hans.

 

Soka (fra Avatar), han har så sykt mange bra kommentarer :p

 

Hitsugaya Toushiro (fra Bleach) - liker personligheten og måten han er på.

 

og Shikamaru fra Naruto, liker de strategiene han legger i kamp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Favorittfiguren min må være Konata fra Lucky Star! Hun er så søt! X3

Hehe, fra megatokyo må jeg nok si jeg digger Largo mest... Han er kul, vittig, akkurat passe gær'n og skikkelig leet!

Ellers er Son Gohan fra Dragonball en av mine desiderte favoritter, han gjorde rett og slett dragonball til det mest spennende jeg noensinne har lest.

Hvis jeg skal nevne noen fra Naruto, så må det være Rock Lee. På grunn av hans mål og anstrengelse hans for å nå målet sitt.

Ellers liker jeg også Nausicaä fra Miyazaki's manga og anime "Nausicaä of the valley of the wind" veldig godt fordi hun er så omtenksom og modig :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har nylig begynt å se på anime, så kjenner ikke til så mange :p Det jeg har sett mest av hittil er Naruto, og jeg digger bare Uchiha Sasuke :D

 

Vet ikke helt hvorfor, men fordi han er ganske rolig, smart, tøff, og ja vet liksom ikke helt, bare digger han :p

 

Men liker også Naruto selv veldig godt. For han er så utrolig lik meg ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...