Gå til innhold

Dell Inspiron Mini 10 - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Jeg har ventet på Dells 10", og nå er den her. Er det noen som har erfaringer med denne, eller noen meninger for/imot? Skal ikke brukes til så mye mer enn surfing/msn, så en mini-pc holder for meg, har stasjonær til heavy bruk. Går for den dyreste av de to modellene.

 

Bør jeg vente på de oppgraderte modellene? Hvordan blir de oppgraderte modellene i forhold til dagens? Når kommer de? Tror dere det kommer flere farger?

Endret av sevenly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også snust litt på denne, og den ER kommet. Kan kjøpe fra Dell sine nettsider.

 

For min del er jeg på jakt etter en netbook med hdmi utgang og det er det kun Dell Mini 10 og Asus N10 som har, der sistnevte er altfor dyr. Problemet med Mini 10 er at den bare er å få med Intel Atom Z530 og at den bare kan kjøpes med 3-cellers batteri foreløpig. Dvs at den antakeligvis vil få problemer med å spille 720p filmer og at batteriet bare varer i 2-3 timer. Hvis ikke du bryr deg om noe av det overnevte ville jeg heller sett på f.eks Asus EEE 1000HE: https://prisguiden.no/product.php?product_id=107587

 

Noen som vet om det kommer en netbook med HDMI utgang og Intel Atom N280 i nærmeste fremtid?

Endret av lodott
Lenke til kommentar

Jada, jeg vet at den er kommet. Spørsmålet er om det er verdt å vente på den oppgraderte modellen, som du kan lese om på nettsidene til Dell. Det er såvidt jeg kan se, den kommende modellen som har 720p, og da kan du også velge 6-cellers batteri.

 

EEE'en syns jeg ser forferdelig ut (estetisk), så den er ikke et alternativ.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...