_Whistler_ Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Hei folkens! Jeg kjøpte nytt plasma tv her om dagen. Men jeg greier ikke helt finne ut åssen kabel jeg skal bruke for å få pc på tv. Testet med den gamle Svideo-Scart kabel, da fikk jeg bilde men ikke farger. Kunne heller ikke finne noen innstillinger for det på tv. Her er utgangene for tv: Komponent, kompositt, HDMI, S-Video, SCART PC-grensesnitt VGA (HD-15) Her er TV jeg kjøpte: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347779 Kan dere være så snille og hjelpe litt:) Takk på forhånd. Med vennlig hilsen Daniel.
b-real Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Har da ikke skjermkortet ditt en DVI utgang? Isåfall er det bare å kjøp en DVI til HDMI-kabel og vips så er du i gang
_Whistler_ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 Jo det har DVI utgang:) Men ble så usikker på om jeg skulle bruke DVI til HDMI el DVI til VGA utgangen som er på tv......tv har også svideo utgang. SÅ ble litt forstyrret av hvem av de tre jeg skulle bruke...
b-real Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Da skal du går for DVI->HDMI. fordi at DVI sender digitale signaler som gir bedre bildekvalitet en f.eks VGA og s-video
_Whistler_ Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 Okai, tusen takk for hjelpen, da blir det rett på butikken i morra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå