N-4K0 Skrevet 17. november Skrevet 17. november Eggeomelett? Til forskjell fra eggefri omelegg? Jeg antar speilegg = stekt på én side, så (egge)omelett. Steinhelle eller grus?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. november Skrevet 17. november Steinhelle på både Ciaran & Ciara Mørksirup eller Lyssirup??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. november Skrevet 18. november Brette på både Ciaran & Ciara Buss eller Trikk??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. november Skrevet 18. november Såpe på både Ciaran & Ciara Flytendesåpe eller Såpestykke??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november Skrevet 19. november Ris på både Ciaran & Ciara Tomatpure eller Hermetisketomater??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november Skrevet 19. november Ja takk begge deler. Men med første valget ville jeg nok ha valgt hermetiske tomater. Nytelse av gradvis smerte eller nytelse av hard smerte?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november Skrevet 19. november Nytelse av gradvis smerte på både Ciaran & Ciara siden vi må velge en her i denne leken Lyslapskaus eller Brunlapskaus??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november Skrevet 20. november Lapskaus med pølse på både Ciaran & Ciara Svette eller Fryse??
N-4K0 Skrevet 21. november Skrevet 21. november Begge deler er plagsomt, men jeg tror faktisk jeg går for fryse, i hvertfall hjemme innendørs. Det er egentlig ganske trivelig å pakke seg inn under dyna når man legger seg, selv om man fryser litt. Sauna 🥵 eller isbading 🥶 ? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. november Skrevet 22. november Isbading på både Ciaran & Ciara Dusj eller Badekar??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. november Skrevet 22. november Lesbisk Panfil eller Bifil? Hvis du ikke vet hva panfil betyr skjekk her: https://share.google/3Ug1gRqUi1iFMlJeP
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. november Skrevet 22. november Bifil på både Ciaran & Ciara Blues eller Jazz??
N-4K0 Skrevet 22. november Skrevet 22. november ingen av dem er noe særlig for meg, men jazz hvis jeg må velge. Agurk eller mais?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. november Skrevet 22. november Mais på både Ciaran & Ciara Tomater eller Cherry-Tomater??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå