Gå til innhold

Årets nye Yamaha-receivere er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De ble lansert i august i fjor, så tilsvarende tid i år tenker jeg :)

 

Og ja, RX-V665 ser uten tvil veldig spennende ut! Man får mer og mer for pengene i denne prisklassen, Onkyo, Yamaha og Pioneer er i sterk konkurranse med hverandre. Blir spennende å se hva Onkyo vil lansere nå utover våren.

Lenke til kommentar

Firmaene som lager disse japseforsterkerne er de flinkeste og største produsentene av av-utstyr i verden. Det forundrer meg fortsatt at de ikke gidder ansette en designer :thumbdown:

Det er da vel ikke bare single av-geeks eller 17-åringer på hybel som trenger mye funksjoner og god kvalitet for pengene. Yamaha, Pioneer, Denon, HK osv ser fortsatt ut som gutteleker fra 80-tallet.

Lenke til kommentar
Firmaene som lager disse japseforsterkerne er de flinkeste og største produsentene av av-utstyr i verden. Det forundrer meg fortsatt at de ikke gidder ansette en designer :thumbdown:

Det er da vel ikke bare single av-geeks eller 17-åringer på hybel som trenger mye funksjoner og god kvalitet for pengene. Yamaha, Pioneer, Denon, HK osv ser fortsatt ut som gutteleker fra 80-tallet.

 

Mener du virkelig at Harman/Kardon sine nye Forsterker/Reciver serie ser ut som gutteleker fra 80-tallet :omg:

Virkelig? :nei:

Endret av WASD
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...