Gå til innhold

Noen som husker og savner Tyggis isen like mye som meg?


Anbefalte innlegg

Noen som husker den? Fra tidlig nittitallet tror jeg, rundt og rosa med tyggis som ispinne.

 

Smakte utrolig godt og skulle ønske jeg kunne fått mulighet til å smake den igjen Jeg sendte mail til diplom is og spurte om det var noen mulighet for å produsere denne igjen men det var det ikke.

 

Skjønner ikke hvordan de kunne ta denne av plakaten. På diplomis.no kan man se iskart fra 20 år tilbake og jeg får vann i munn bare jeg ser den igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg spiste en sånn i sommer jeg og.

 

 

Nei, kræsjpink er en annen type.. Den jeg snakker om er helt rund, og det rosa utenpå brakk av i flak når man spiste den... hehe

 

Tror den er på iskartet på diplomis sine sider, iskart fra 1989 hvis jeg ikke husker feil

 

Får ikke opp bilder på maskinene på jobben, men tror det er dette iskartet,eller et av de nærmeste årene

 

Link

Endret av McHalvorsen
Lenke til kommentar
Har aldri sakt den, men høres god ut!

 

Da jeg var liten så var det en is med TO ispinner, husker ikke hva den smakte men savner den :love:

Var det den med grønn og gul og rød farge? Sånne striper som gikk oppover eller noe sånt..hvis det er den så var den utrolig god :)

Ja!! I allefall gul og rød. Også var den en som var spiralforma! Den vaqr også dritkul.

Lenke til kommentar
Inni var det vanilje is og trekket utenpå hadde en slags tuttifruttismak, men det kan egentlig ikke beskrives det må oppleves

Æsj, vaniljeis med saftis på er ekkelt, synes jeg. Så for meg at det var som en tuttifrutti-krasj pink. Men neeeiiida :)

 

Nei nei, er ikke saftis det rundt skjønner du.. Vet ikke helt hva det er , men det brakk av i flak etterhvert som man spiste...

Lenke til kommentar
Haha, får prøve den om den kommer tilbake, da :)

 

Jepp, men diplom is trodde ikke det kom til å skje, noe jeg synes er rart. Kræsj pink har jo fortsatt livets rett og den er ikke på langt nær av samme kaliber.

 

Ser jo ut som den bare var i produksjon ett par år også. Blir vanskelig å få en facebook gruppe til å "tvinge" igang en produksjon og hvis ikke mange husker den. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...