Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal kjøpe vespa

Maijjja

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg skal kjøpe en vespa og lurte på om det er mye at den har gått 8200? Har hatt 2 eiere.

Og hva er det som er mye for en moped og ha gått? Og for de som kanskje har litt peiling, er Vespa ET-4 en nokså bra moped? eller er det bomkjøp?

:p

Endret av Maijjja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Firetakter det?

Vespa lager veldig gode scootere.

Det er ikke mye kjørt,mener jeg da.

Den er ikke veldig sprek, gjør vel ca 45-55 som de fleste andre , og det er ikke så veldige trim muligheter, men A til B funker greit.

Skrevet
Firetakter det?

Vespa lager veldig gode scootere.

Det er ikke mye kjørt,mener jeg da.

Den er ikke veldig sprek, gjør vel ca 45-55 som de fleste andre , og det er ikke så veldige trim muligheter, men A til B funker greit.

Takk for svar.

han som selger den sa den gikk lett opp i 60. da var ikke plomba tatt ut, hvor fort kan den gå hvis jeg tar ut den?

Skrevet

Firetaktere har det med å gå litt fortere enn lovlig.

Men, den plomba tror jeg han dikter opp. For disse har ikke plomberinger, isåfall er det kun små som er i/rundt forgasseren som har lite for farten å si.

Finnes ganske råe sylindere, men kan nok fortsatt ikke måle seg med en 2takter med tilsvarende trim.

Noe jeg fant i en annen tråd hvor en spør om noe lignende.

"

Anner ikke hvordan Mojitoen er, men ET-4 -en er helt super, min går orginalt i ca 55-60 avhenger av motbakke/motvind. Akserelasjoneren er ikke all verden, men for all del ingen sinke, bilene er ikke noe særlig kjappere :p

Dessuten er den en av verdens flotteste! er kjempe glad i den :) Anbefales

"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...